بهترین طراحی دکوراسیون دفتر کار + اصول طراحی محیط کار

5 3

محل کار یکی از مکان هایی است که شما باید تمام تلاشتان را بکنید تا آن را زیبا و راحت کنید. محل کار مکانی است که شما در آنجا کسب درآمد می کنید پس باید آنجا را تبدیل به محلی دور از تنش کنید. ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا دکوراسیون محل کارتان را به زیبایی بچینید. پس با ما همراه باشید.

1 1

دکوراسیون محل کار

محل کارتان را سعی کنید خلوت بچینید به علت آنکه اگر دکورتان را شلوغ بچینید باعث حواس پرتیتان خواهد شد. میز های محل کارتان را به گونه ای چیدمان کنید که وسط محل کارتان نباشد بهتر است میزهارا دور تا دور بچینید.

از گل و گیاه در محل کار استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی رنگ و لعاب طبیعی بگیرد و جان تازه ای به محل کارتان بدهد و انرژی های منفی را به گل بدهید و انرژی مثبت را دریافت کنید‌.

از کتابخانه برای محل کارتان استفاده کنید تا جزوات و پرونده های اضافی را درون آن قرار دهید و از پرت و پلا شدن آنها جلوگیری کنید. و ظاهری زیبا به اتاق خود بدهید.

2 2

رنگ دکوراسیون محل کار

رنگ ها تاثیر بسزایی در دکوراسیون محل کار می گذارد. شما با انتخاب رنگ درست می توانید ارامش را به اتاق خود هدیه دهید. برای دکوراسیون محل کار از رنگ های شاد و ارامش بخش استفاده کنید تا علاوه بر شاد بودن زیبایی و آرامش را به ارمغان بیاورید. بهتر است از رنگ های آبی، صورتی کمرنگ، خاکستری استفاده کنید که علاوه بر زیبایی ارام بخش نیز هستند.

3 1

خرید میز محل کار

برای خرید میز محل کار بهتر است از میزهای اداری و میز مطالعه استفاده کنید. میز برای محل کار باید بزرگ و جادار باشد تا بتوانید تمامی وسایلتان را درون آن قرار دهید.

4 1

تزئین میز کار

بر روی میزکارتان از وسایل تزئینی متعددی استفاده کنید به طور مثال می توانید از قاب عکس های زینتی استفاده کنید و یا با قراردادن لیوان زیبایی بر روی میز داخل آن را با خودکارهای رنگی پر کنید. می توانید با یک گلدون زیبا میز خود زیبا کنید‌.

سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *