قیمت شگفت انگیز مبل + خرید مبل با شرایط ویژه

defed57a 9a0d 4ae2 b5e7 3fa13c9c3d4e

مبل عنصر مرکزی اتاق نشیمن است. با توجه به گستردگی کاربردهای احتمالی، خرید مبل جدید باید از قبل به خوبی فکر شود. این نه تنها برای تکیه دادن پس از یک روز سخت و لذت بردن از عصر با یک شراب و یک رمان خوب، بلکه به عنوان مکانی ایده آل برای نشستن و گپ زدن با دوستان در آرامش است. هنگام خرید مبل، باید به تودوزی، شکل، جنس و فنرها توجه ویژه ای داشته باشید تا بتوانید در کنار خانواده راحت بنشینید، چرت کوتاهی بزنید یا از یک داستان جنایی هیجان انگیز با شریک زندگی خود و یک کیسه پاپ کورن لذت ببرید. در این مقاله می خواهیم نکات مفیدی در مورد خرید مبل به شما ارائه دهیم. از ساختار و طراحی گرفته تا تودوزی، سیستم تعلیق، ارتفاع صندلی و روکش ها.

3b925cf9 38c7 40bb 8731 1fa6ba14ba8a

کارکرد یا طراحی

هنگام خرید مبل خود باید شرایط و ترجیحات خود را در هنگام تصمیم گیری برای خرید در نظر بگیرید. باید از خود بپرسید که آیا کاناپه جدید باید مدرن‌تر و معرف‌تر باشد یا اینکه باید کاربردی‌تر و مراقبت از آن آسان‌تر باشد. بر اساس این الزامات، می توانید شکل مبل مناسب خود را انتخاب کنید. خانواده‌های جوان با بچه‌های کوچک و مخصوصاً حیوانات خانگی باید مبل‌هایی را انتخاب کنند که فضای کافی و سطحی با قابلیت تمیز کردن آسان داشته باشد. اگر دوست دارید از دوستان خود در خانه میزبانی کنید، یک مبل گوشه ای می تواند راه حل مناسبی برای شما باشد. با این چیدمان می توانید در حالتی آرام رو به بازدید کننده خود بنشینید. برای یک آپارتمان مجردی، یک مبل کوچک با عملکرد خواب می تواند بهترین گزینه ممکن باشد. باعث صرفه جویی در فضا می شود و می تواند در کمترین زمان به محل خواب یک مهمان تبدیل شود. یک مبل با عملکرد درازکش نیز باعث صرفه جویی در فضا می شود. با عملکرد درازکش می توانید به راحتی نشیمن کاناپه خود را تا کنید و باز کنید و نشیمن مبل خود را دو برابر کنید بدون اینکه مبل شما کل اتاق نشیمن را اشغال کند.

روکش مبل

روکش مبل جدید از اهمیت ویژه ای برخوردار است. درجه سفتی مناسب نقش مهمی دارد، زیرا اینگونه تصمیم می گیریم که آیا دوست داریم روی مبل بنشینیم یا نه. هر فردی فردی است و بنابراین سلیقه ها در اثاثه یا لوازم داخلی مبل متفاوت است. برای اینکه بفهمید کدام روکش برای شما راحت است، می توانید تست صندلی را روی مبل های مختلف انجام دهید.

دیدن محصولات مرتبط با این نوشته
مشاهده همه

متاسفانه محتوایی یافت نشد!

پایه به مبل شما حمایت لازم را می دهد و خاصیت ارتجاعی مبل را تضمین می کند. فنرها و/یا تسمه های نوساگ بیشتر برای پایه فنر استفاده می شوند. فنرهای نوساگ با نام های فنر موج فولادی یا فنر موج نیز شناخته می شوند. آنها بسیار پایدار هستند و حتی پس از گذشت سالها به مبل پشتیبانی و قابلیت ارتجاعی بهینه می دهند. آنها عمدتا برای صندلی استفاده می شوند. از سوی دیگر، کمربندها برای تکیه گاه استفاده می‌شوند تا به نظاره‌گر حمایت کنند. سپس پایه را با تشک های کتانی یا نمدی پوشانده تا در برابر سایش و صدا محافظت شود. نوع سوم لت های چوبی فنری است که شبیه یک قاب باریک است و بنابراین عمدتاً برای مبل هایی با عملکرد خواب استفاده می شود.

1 1 1

فوم

فوم بخش مهمی از هر مبل است و عمدتا از یک فوم پلی اتر قابل تنفس ساخته شده است. می توان آن را با فنرهای داخلی اضافی یا به تنهایی استفاده کرد. کیفیت فوم نیز مهم است. باید تا حد امکان چگالی بالا و سختی تراکم مناسب داشته باشد. موارد زیر در اینجا صدق می کند: هر چه چگالی بر حسب کیلوگرم بر متر مکعب بیشتر باشد، فوم بادوام تر است و روکش ها کندتر تغییر شکل می دهند. به عنوان یک قانون سرانگشتی: فوم با چگالی بیش از 30 کیلوگرم در متر مکعب نشان دهنده کیفیت بالا است. از طرف دیگر سختی تراکم نشان دهنده میزان سفتی فوم است و باید به صورت جداگانه توسط مشتری تصمیم گیری شود. هر چه مقدار سختی تراکم کمتر باشد، فوم نرم تر است.

هسته فنری یا فوم؟

برای روکش مبل فقط از فنرهای داخلی یا فقط فوم یا فوم همراه با فنرهای داخلی می توان استفاده کرد. از مزایای فوم این است که با شکل بدنه سازگار می شود، گرما را به خوبی عایق می کند و برخلاف هسته فنری، کاملا بی صدا است. بنابراین یک مبل با فوم اغلب نرم تر از هسته فنری است، اگرچه می توانید از بین انواع مختلف فنر برای هسته فنری نیز انتخاب کنید. به عنوان مثال، هسته فنر Bonell، راحتی صندلی را محکم تر تضمین می کند، در حالی که یک هسته فنری جیبی نیز احساس نرمی نشستن را ایجاد می کند. در حال حاضر مدل های بسیار خوبی هم برای مبل های فوم دار و هم برای مبل های فنری وجود دارد. بهترین راه برای تشخیص ترجیحات خود، آزمایش مدل های مختلف مبل و درجات مختلف سفتی و طرح است.

2 2 2


روکش اثاثه یا لوازم داخلی

 از آنجایی که مبل به دلیل بزرگی در هر اتاق نشیمن غالب است، باید رنگ مناسبی را برای مبل انتخاب کنید تا بتوان آن را به صورت بهینه در اتاق نشیمن شما ادغام کرد. برای مبل های بزرگ، توصیه می کنیم رنگ های ظریفی مانند بژ یا سبز زیتونی روشن را انتخاب کنید. اگر مبل برای شما خیلی خسته کننده به نظر می رسد، می توانید آن را با چند بالش رنگارنگ یا پتوهای دنج تزئین کنید. مبل های کوچکتر در رنگ های روشن مانند قرمز یا زرد، برجسته های رنگارنگ را در اتاق نشیمن قرار می دهند.

قاب، ارتفاع صندلی و ویژگی ها

به منظور تجربه راحتی صندلی، ارتفاع و عمق صندلی باید متناسب با کاربر باشد. ارتفاع صندلی متوسط ​​یا متوسط ​​تقریباً 40 سانتی متر است. ارتفاع نشیمن مبل کمی بیشتر برای افراد مسن ایده آل است، زیرا این امر باعث می شود که ایستادن راحت تر شود. اصولاً می توان گفت که افراد مسن و قد بلندتر باید مبل راحتی با ارتفاع نشیمنگاه حدود 55 سانتی متر انتخاب کنند.

اساساً چارچوب مبل را می توان از سه ماده مختلف فلزی، چوبی جامد یا پلاستیکی ساخت. قاب پلاستیکی معمولاً ارزان ترین گزینه است و برای مبل هایی که به تعداد زیاد تولید می شوند استفاده می شود. یک قاب فلزی با پایه های فلزی طراحی مدرن و پایدار را تضمین می کند که در عین حال سبک و بادوام است. از طرف دیگر، یک قاب چوبی جامد با پایه های چوبی، فضایی طبیعی به اتاق نشیمن شما می بخشد. از آنجایی که چوب یک محصول طبیعی است، مواد در طول زمان کار می‌کند و تغییر می‌کند و هر مبل را واقعا منحصربه‌فرد می‌کند. قاب های چوبی جامد معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند زیرا به ویژه مقاوم و تقریباً غیر سمی هستند.

برای راحت‌تر کردن مبل جدیدتان، می‌توانید عملکردهای مختلف تنظیم را در مبل خود ادغام کنید. شما می توانید بین عملکردهای دستی یا موتوری یکی را انتخاب کنید، که با آن می توانید تکیه گاه ها، زیرپایی ها و/یا پشتی را به صورت جداگانه با رفتار نشستن خود تطبیق دهید. به عنوان مثال، Musterring MR 370 را با عملکرد تنظیم بازو، پا و پشتی چگونه دوست دارید؟

3 3 1


لوازم جانبی برای استراحت شما

 همچنین می توانید یک چهارپایه هماهنگ به مبل خود اضافه کنید. این به شما سطح دیگری برای قرار دادن پاها یا کتاب یا تبلت می دهد. بالش ها و پتوها نیز می توانند راحتی و ظاهری آرام را فراهم کنند. برای اینکه مبل جدیدتان حتی کاربردی‌تر شود، می‌توانید سینی همسانی را برای دسته‌های تکیه‌گاه انتخاب کنید، مثلاً از چوب.

5 5 1

ابعاد مبل

برای اطمینان از اینکه مبل جدید به طور بهینه در اتاق نشیمن شما ادغام می شود، باید به ابعاد مبل نیز توجه ویژه ای داشته باشید. از آنجایی که مبل به دلیل بزرگی در هر اتاق نشیمن غالب است، باید محل قرارگیری آن را اندازه بگیرید. بهتر است یک طرح کامل از اتاق را ترسیم کنید و اجازه دهید تا یک متر اضافی در طرفین و پشت مبل وجود داشته باشد. این مرحله اغلب فراموش می‌شود و می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند، به‌خصوص اگر دسته‌های تاشو و پشتی را انتخاب کنید. نکته: فضای مبل جدید را با جعبه های متحرک بچینید. بنابراین می توانید تصور کنید که مبل جدید چه اندازه ای باید داشته باشد و ممکن است چه اندازه ای داشته باشد. همچنین طرح اتاق نشیمن خود را به مشاوره خرید مبل بیاورید. به این ترتیب کارشناس مبلمان می تواند در هنگام مشاوره خرید پیشنهادات بهینه را ارائه دهد.

سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *