ایده منحصر بفرد کاغذ دیواری مناسب سالن پذیرایی

2


کاغذ دیواری مناسب برای اتاق نشیمن را پیدا کنید

 با کاغذ دیواری در اتاق نشیمن، طراحی دیوار را شل می کنید و با کمی تلاش، سبک مبلمان را برجسته می کنید. الگوهای آرام، راه راه و نقوش خطی برای طراحی جامع دیوارها مناسب هستند. بهترین راه برای استفاده از کاغذ دیواری های چشم نواز و نقوش برجسته، کاغذ دیواری روی یک دیوار برجسته است. نکته: دیواری را در اتاق انتخاب کنید که کمترین قفسه، کمد یا عکس را قطع کند تا کاغذ دیواری را به نمایش بگذارد.

کاغذ دیواری های تک رنگ نبافته در رنگ های دنج مانند خاکستری، بژ یا قهوه ای و همچنین طرح های گلدار و طبیعی جاودانه هستند. برای یک اتاق نشیمن با گیاهان عجیب و غریب، بوم هایی با تصاویر تعطیلات و عناصر تزئینی مشابه، نقاشی های دیواری با الگوی جنگل یا نقوشی مانند سواحل، درختان نخل و دریا برای تأکید بر روند مناسب هستند. یک اتاق مدرن با کاغذ دیواری غیر بافته با اشکال هندسی تکمیل می شود. اگر کاغذ دیواری الگو شامل رنگ های طلایی نیز باشد، اتاق نشیمن ظریف و نجیب به نظر می رسد. کاغذ دیواری عکس را متناسب با سبک مبلمان خود انتخاب کنید و اتاق نشیمن خود را به صورت جداگانه با ایده های خود طراحی کنید.

4


کاغذ دیواری برای اتاق های بزرگ

 اتاق‌های بزرگ اغلب به دلیل مبلمان کم و کم رنگ بودن ممکن است ناراحت و خنک به نظر برسند. آپارتمان ها به ویژه در ساختمان های قدیمی اغلب دارای ارتفاع سقف بالاتر از حد متوسط ​​هستند. والپیپرهای عکس تضمین می کنند که حتی یک اتاق نشیمن بزرگ نیز فضایی دنج را ساطع می کند. یک اتاق بزرگ برای کاغذ دیواری سخاوتمندانه با نقوش قوی و رنگ های تند مناسب است. اگر می خواهید اتاق نشیمن خود را به صورت بصری به قسمت نشیمن و غذاخوری تفکیک کنید، ایده ای است که دیوارهای اطراف میز ناهارخوری را مثلاً با کاغذ دیواری طرح دار تزئین کنید. برای اتاق هایی با سقف بلند، کاغذ دیواری هایی با طرح مورب یا رنگ های تیره انتخاب کنید که به صورت بصری فضا را پر می کند. تا سقف کاغذ دیواری نکشید، اما یک پاشنه پهن بگذارید. این باعث می شود اتاق کمی پایین تر به نظر برسد و اتاق نشیمن راحت تر به نظر برسد. انتهای کاغذ دیواری کاغذی را با قالب یا حاشیه تمام کنید. با کاغذ دیواری سقف به جای دیوارها می توانید به اتاق نشیمن خود با سقف های بلند جلوه خاصی ببخشید. کاغذ دیواری نبافته با طرحی چشمگیر انتخاب کنید و دیوارهای اتاق را به رنگ دیوار مناسب، خاموش و خانگی رنگ کنید. از آنجایی که کاغذ دیواری سقف چالش برانگیزتر است و نیاز به تجربه دارد، این کار را به یک شرکت متخصص بسپارید.


زیبایی را در اتاق نشیمن با کاغذ دیواری تنظیم کنید

اگر می خواهید ابتدا طراحی با کاغذ دیواری را امتحان کنید، یا اگر کاغذ دیواری با الگوی چشمگیر انتخاب کرده اید که نمی خواهید بر کل اتاق تسلط داشته باشد، کاغذ دیواری را به عنوان تاکید به دیوار بچسبانید. برای قرار دادن کاغذ دیواری، یک دیوار باریک، یک نوار به عرض یک نوار کاغذ دیواری یا یک تاقچه انتخاب کنید. بنابراین می توانید بدون زحمت زیاد اجازه دهید الگوی کاغذ دیواری روی شما کار کند و در صورت لزوم دیوار دیگری را با آن تزئین کنید. کاغذ دیواری موتیف زمانی هماهنگ و شیک است که الگو، شکل یا ظاهر در یک مبلمان یا یک عنصر تزئینی در اتاق نشیمن منعکس شود. نکته: کاغذ دیواری طرح دار برای طراحی دیوار تاکیدی مناسب است. کاغذ دیواری های نبافته با ظاهر سنگی یا کاغذ دیواری های تک رنگ تنها در صورتی موثر هستند که روی تخته استفاده شوند. از طرف دیگر، می توانید در اتاق نشیمن با حاشیه ها یا خالکوبی های دیواری لهجه ایجاد کنید. باز هم الگو یا موتیفی را انتخاب کنید که با بقیه قسمت های داخلی هماهنگ باشد.

5 1

ترکیبی از کاغذ دیواری


بسته به اتاق و تقسیم بندی مناطق، ترکیب کاغذ دیواری های مختلف با یکدیگر منطقی است. اگر در مورد ترکیب کاغذ دیواری های مختلف روی دیوار مطمئن نیستید، بهتر است از رنگ دیوار استفاده کنید. دیوارهای خود را با کاغذ دیواری هایی با ظاهر سنگی و بتونی برای یک اتاق نشیمن روستایی تزئین کنید. در ترکیب با مبلمان چوبی، اتاق نشیمن دنج و هماهنگ به نظر می رسد. اگر قبلاً یک دیوار را با یک کاغذ دیواری طرح دار به عنوان برجسته تزئین کرده اید، برای دیوار دیگری که رنگی از طرح دیوار را به خود می گیرد، کاغذ دیواری تک رنگ انتخاب کنید. دیوارهای روبرو مخصوصاً برای این کار مناسب هستند، به عنوان مثال دیوار پشت مبل و دیواری که تلویزیون روی آن نصب شده است. در این صورت کاغذ دیواری طرح دار را پشت مبل وصل کنید. کاغذ دیواری ای که الگوی کاغذ دیواری دیگری به شکل معکوس داشته باشد نیز برای ترکیب در اتاق نشیمن مناسب است. در هر صورت، کاغذ دیواری باید با یکدیگر مطابقت داشته باشد. دیوارهایی که با پنجره ای از کف تا سقف یا درب پاسیو قطع می شوند را می توان با کاغذ دیواری های مختلف تزئین کرد. برای ایجاد تفکیک واضح تر، انواع مختلف کاغذ دیواری را انتخاب کنید و مثلا کاغذ دیواری فایبرگلاس را با کاغذ دیواری کاغذی ترکیب کنید. اگر می خواهید یک فضای ناهارخوری را از بقیه اتاق نشیمن جدا کنید، دیوارهای اطراف را با کاغذدیواری چشمگیرتر کاغذدیواری کنید، در حالی که قسمت نشیمن کاغذ دیواری خنثی تری خواهد داشت. ایده دیگر این است که نوارهای جداگانه کاغذ دیواری را از یک کاغذ دیواری طرح دار به یک کاغذ دیواری تک رنگ در فواصل منظم و وسیع وصل کنید.

6

کاغذ دیواری زیبا در اتاق نشیمن


اگر قرار است اتاق نشیمن شیک به نظر برسد، طراحی دیوار نیز باید با این سبک هماهنگ باشد. کاغذ دیواری های زیبا عمدتا از رنگ های طلایی و نقره ای استفاده می کنند. علاوه بر این، آبی، سبز یا مشکی نیز به دیوار یک اتاق نشیمن زیبا می‌آید. نه تنها رنگ ها، بلکه ظاهر و متریال نیز نقش ویژه ای در کاغذ دیواری زیبا دارند. دانه های شیشه ای یا فویل فلزی روی کاغذ دیواری تزیینی نور را منعکس کرده و جلوه هایی براق روی دیوار ایجاد می کند. الگوهای هندسی برای طراحی دیوار برجسته مناسب هستند و در اتاق نشیمن مدرن چشم نواز هستند. از سوی دیگر، زیور آلات به همان اندازه زیبا هستند، اما در نوع خود بازیگوش‌تر هستند و به همین دلیل به بهترین وجه با مبلمان در مقیاس بزرگ و مینیمالیستی ترکیب می‌شوند. ظاهری بسیار زیبا توسط کاغذ دیواری سه بعدی ارائه می شود که یک تجربه بصری در اتاق نشیمن است. به دلیل عمق فوق العاده ای که دارند، اتاق را بزرگتر نشان می دهند.

سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *