خرید جهیزیه + لیست ضروری جهیزیه عروس و داماد

ازدواج یک سنت قدیمی است که از خیلی سال‌های پیش تا به امروزه بوده است. همانطور که می دانید در زمان ازدواج برای شروع یک زندگی نیاز دارید تا وسایلاتی برای خود آماده کنید تا بتوانید زندگی جدید خود را شروع کنید. خیلی از افراد به علت حجم بالا کار نمی دانند چه چیزهایی لازمه یک خانه می باشد ما در این مقاله لیست ضروری خرید جهیزیه را برای شما فراهم کرده ایم.

2

آشپزخانه

خیلی از افراد زمان خرید جهیزیه کلی وسایل می خرند که به هیچ عنوان استفاده نمی شود و سالها داخل کشو آشپزخانه می ماند و هیچ کاربردی ندارد. وسایل ضروری آشپزخانه شامل:

ماهیتابه

قابلمه کوچک، قابلمه بزرگ

لیوان

شلف

سرویس اکروپال

سرویس چینی

قاشق و چنگال

SC002 AVA 1

اتاق خواب

خرید تخت و سرویس خواب یکی از الزامات مهم اتاق خواب می باشد. بهتر است برای شروع از یک سرویس خواب ارزان قیمت شروع کنید. بعد از خرید سرویس خواب نوبت می رسد به خرید تشک که بهتر است از تشک های طبی رویال استفاده کنید به علت آنکه زمان خواب برروی تشک اگر از روی تشک بلند شوید هیچگونه تکانی نمی خورد. بهتر است برای تمیز ماندن تشک خود از محافظ تشک استفاده کنید تا هر زمان که تشکتان کثیف شد به راحتی آن را شستشو دهید.

سرویس خواب

تخت

میزآرایش

پاتختی

لامپ

روتختی

تشک

بالش

ملحفه رویال

JT011 1

حمام

بهتر است برای حمام به تعداد افراد منزل وسایل جداگانه خرید شود تا بهداشت آن رعایت شود.

حوله

لیف

آینه

وسایل حموم(صابون، شامپو، لوسیون بدن)

4

دستشویی

در دستشویی خود بهتر است از وسایل شخصی استفاده کنید.

جا مسواکی

آینه

فنجان آب

حوله

جا دستمالی

5 1

سالن پذیرایی

مهمترین قسمت هر خانه ای سالن پذیرایی آن است که همه افراد و مهمانانتان از آنجا استفاده می کنند و باید بهترین قسمت خانه شما باشد. مهمترین بخش خرید مبل می باشد که باید رنگ آن را به گونه ای انتخاب کنید که باقی وسایل را بتوانید با آن ست کنید. و میز ناهارخوری را ست مبلمانتان انتخاب کنید.

مبل

میز ناهار خوری

میز عسلی

میز تلویزیون

آباژور

083fa1ad b2f4 4ba6 867b 6bbd28ec41b8
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *