سرویس خواب نوزاد در چهاردانگه

SB004 MELORIN 1

انتخاب تخت مناسب یکی از عوامل کلیدی در هنگام خرید اولین تجهیزات کودک است. قبل از اینکه والدین در مورد مدل تصمیم بگیرند، باید از نیازهای خود و شرایط فضایی خانه خود آگاه باشند و همه گزینه ها را به دقت سنجیده باشند.

SB006 ARSUN 1


در یک آپارتمان یا خانه بزرگتر، یک حوضچه می تواند برای روز مفید باشد. به عنوان مثال، اگر حوضچه در اتاق نشیمن در طبقه همکف باشد، می توان کودک را در آن قرار داد تا بخوابد. این به مادر یا پدر این فرصت را می دهد تا بدون نیاز به تغییر دائم اتاق، مراقب فرزندان باشد.


شب ها نوزاد در گهواره اش می خوابد. اینکه یک تخت اضافی در کنار تخت والدین باشد یا تخت خودتان در اتاق بچه ها به شما بستگی دارد. اگر شما یا همسرتان را آزار نمی دهید، مطمئناً توصیه می شود که کودک را به اتاق خواب خود ببرید و بگذارید در تخت اضافی بخوابد. وقتی عزیزتان در کنارتان است، مجبور نیستید شب از اتاق خواب بیرون بروید، همیشه کودکتان را در نظر دارید و مستقیماً در رختخوابتان می آورید تا به او غذا بدهید، حتی بدون اینکه مجبور شوید از جایتان بلند شوید. این باعث صرفه جویی در انرژی ارزشمند می شود، زیرا روزهای اولیه به دلیل کمبود (معمولا) زیاد خواب بسیار خسته کننده هستند.


کسانی که شیر می دهند به ویژه از یک تخت اضافی سود می برند: کودک شما در کنار شما “در دسترس” قرار می گیرد، شما حتی مجبور نیستید تخت گرم خود را ترک کنید. بعد از غذا، کودک را در گهواره خود قرار می دهید و می توانید تا وعده غذایی بعدی شیردهی بخوابید. گهواره‌ها و تخت‌خواب‌ها در طرح‌های کاربردی بسیار متنوعی موجود هستند. ما می خواهیم این موارد را با جزئیات بیشتر در زیر به شما ارائه دهیم.

اطلاعات مهم در مورد تخت نوزاد


اساساً باید مطمئن شوید که تخت نوزادتان سالم است و هوا می تواند به خوبی گردش کند. کودک شما همچنین به یک تشک خوب و غیر سمی نیاز دارد. بالش، ضربه گیر، شیشه آب گرم، پوست و غیره جایی در تخت نوزاد ندارند!

SB001 DAYAN 1


محیط خواب برای خواب سالم عزیز شما بسیار مهم است. علاوه بر این، محل خواب مناسب برای نوزادان، پیشگیری خوبی از مرگ ناگهانی نوزاد است. مایلیم بعداً سایر جنبه های امنیتی را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم. هنگام خرید تخت، نباید پس انداز کنید یا – در صورت لزوم – روی تخت مستعمل و با کیفیت بالا بیفتید. خواب خوب برای رشد سالم بسیار مهم است. علاوه بر این، معشوقه شما می‌تواند برای مدت طولانی در یک تخت بخوابد تا زمانی که بعداً بتوان تختخواب را خریداری کرد. سرمایه گذاری ارزشش را دارد.

تخت های مختلف بسته به سلیقه


هر خانه، هر آپارتمان به اندازه ساکنانش متفاوت است. همه تخت ها به یک اندازه برای والدین آینده مناسب نیستند. اگر در خانه‌ای بزرگ‌تر زندگی می‌کنید و فضا دغدغه اصلی نیست، می‌توانید یک تخت در اتاق بچه‌ها و یک حوضچه در اتاق نشیمن انتخاب کنید. اگر در دو طبقه زندگی می کنید، همیشه توصیه می شود یک حوضچه بخرید، زیرا کودک شما می تواند با خیال راحت در آن بخوابد و می توانید کالسکه را از اتاقی به اتاق دیگر هل دهید. بنابراین شما همیشه عزیز خود را در چشم دارید.

SB002 LADIN 1


یکی دیگر از جایگزین های خوب برای فضاهای نشیمن در طبقه همکف، یک بازیخانه با تشک مناسب برای خواب است.اگر کودک شما بسیار کوچک است و هنوز اسباب بازی در آن نیست، می تواند به همان اندازه که در یک تخت خواب در زمین بازی بخوابد. پیش نیاز یک تشک مخصوص و مناسب است و بدون حیوانات عروسکی، پتو یا اسباب بازی های دیگر در زمین بازی!


این راه حل بسیار کاربردی است، زیرا از زمین بازی برای “نگهداری” کودک شما بعداً استفاده می شود، به عنوان مثال زمانی که مجبور هستید برای مدت کوتاهی به توالت/در زیرزمین و غیره بروید. با بازیچه های خوب، ارتفاع سطح درازکش را می توان به صورت جداگانه تنظیم کرد، به طوری که – بسته به شعاع عمل زمینی کوچک – می توانید آن را دوباره تنظیم کنید تا دلبر شما نتواند بیرون خزیده یا بیفتد.

SB003 VISTA

تختخواب:


تخت معمولی نوزاد یک تخت کوچک است که سطح درازکش اغلب با ارتفاع قابل تنظیم است تا والدین راحت تر بتوانند نوزاد را داخل و بلند کنند. قابلیت تنظیم ارتفاع نیز با توجه به دامنه عملکرد کودک شما مهم است، زیرا نوزادان زودتر شروع به بالا کشیدن خود روی میله ها می کنند. شما باید بتوانید همیشه تضمین کنید که گنج شما نمی تواند بیرون بیفتد. از آنجایی که کودکان تحرک بیشتری پیدا می کنند و در معرض خطر بالا کشیدن و افتادن هستند، برخی از میله ها باید برداشته شوند. با تختخواب های خوب میله ها را می توان بدون هیچ مشکلی جدا کرد. لطفا قبل از خرید این ملک را بررسی کنید. افتادن با سر از روی نرده نشان دهنده خطر بسیار بزرگی است که نباید دست کم گرفت. نوزادانی که به سختی یا اصلاً خود را بالا نمی‌کشند، به ویژه در معرض خطر هستند، زیرا والدین اغلب سرعت بالا کشیدن نوزادان را دست کم می‌گیرند.

سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *