چه نوع مبلی هرگز از مد نمی افتد؟ + خرید مبل در مشهد با قیمتی باور نکردنی

f2ac0bb5 f290 438e 841c eb2a68f30fd3

اگر همیشه به دنبال زیبایی و دکوراسیون منزلتان هستید بدون شک انتخاب مبل یکی از مهمترین انتخاب هایتان می باشد. شما با خرید مبل نقطه مرکزی خانه را آماده کرده اید تا باقی وسایل خانه را طبق آن تهیه کنید. شما با انتخاب رنگ و سبک مبلمان باعث خواهید شد تا دکوراسیون خانه به همان سبک تغییر یابد‌. همانطور که می دانید رنگ ها در زندگی ما نقش بسیار مهمی دارند که باعث خواهند شد تا بر رفتار و افکار ما تاثیر بگذارند به همین دلیل شما باید در انتخاب رنگ وسایل خانه توجه کنید که رنگی انتخاب کنید در در فرهنگ رنگ شناسی انرژی های مثبت را به زندگی ما بدهد و اینکه آن رنگ به گونه ای نباشد که به زودی از مد بیوافتد. به همین منظور به علت اینکه مبلمان در مرکزی ترین قسمت خانه قرار دارد شما باید رنگ آن را به گونه ای انتخاب کنید که به زودی از مد نرود و رنگش طوری نباشد که دلتان را به زودی بزند. ما در ادامه به شما آموزش خواهیم داد که چگونه رنگی انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی به هیچ عنوان از مد نرود پس با ما همراه باشید.

e506f6ec 73a7 43fb 83a3 bd6e3717faa4

رنگ مبلمان

شاید برایتان جالب باشد ولی شما با انتخاب درست رنگ می توانید در هزینه و صرف زمان بسیار صرفه جویی کنید. به طور مثال اگر شما مبلی تهیه کنید که رنگ آن رنگ سال باشد و تمامی اقلام منزلتان را با آن ست کنید و کلی هزینه و زمان خرج خرید آنها کرده باشید و بعد از گذشت ۲ سال آن رنگ به گونه ای باشد که حسابی دل شما را بزند و مجبور به تعویض باشید این سبب خواهد شد تا هم پول شما از جیبتان برود و هم زمان از دستتان خواهد رفت پس بدانید انتخاب رنگ مبلمان بسیار مهم است.

چه نوع مبلی هرگز از مد نمی افتد؟

برخی از مبل ها در بازار به هیچ عنوان از مد نمیروند که در ادامه با آنها بیشتر آشنا می شویم.

مبل های سفید

یکی از پر طرفدارترین رنگ ها برای خرید مبلمان رنگ سفید می باشد. رنگ سفید برای دکوراسیون های مینیمال بکار می روند و با استفاده از رنگ سفید روشنایی و سر زندگی را به دکور خانه تان هدیه می دهید.

10734343 0d4e 4713 90b4 0e180a186b13

مبل های قهوه ای

مبل با رنگ قهوه ای جزو رنگ هایی می باشد که در هر دوره طرفداران مختص خودش را دارد به علت آنکه رنگ چوب می باشد به راحتی می توان تمام اقلام خانه را با آن ست کرد.

مبل های کرم

از قدیم تا به امروز رنگ کرم جزو رنگ های پر فروش بوده است که برای اکثر مکان ها استفاده شده است. رنگ کرم باعث خواهد شد تا منزل شما شیک و بی نظیر به نظر آید.

سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *