نکات مهمی که در خرید انواع مبل باید بدانید

331c7527 259c 492e 83fa cd287114843b

تصور خانه بدون مبل بسیار سخت است چون همه افراد در تمام طول روز برای نشستن و استراحت بر روی مبل می نشینند. امروزه تنوع مبل در بازار بسیار زیاد است و هر فرد به نسبت سلیقه ای که دارد مبل مد نظرش را انتخاب می کند.

مبل ها بر اساس طرح و متریال تقسیم بندی می شوند و قیمت آن بستگی زیادی به ساختار مبل دارد. مجموعه هیلدا چوب دارای انواع مبل می باشد که شما با هر سلیقه ای می توانید مبلتان را خرید کنید و نکته جالب و قابل متمایز با سایر گالری های مبل این است که مجموعه هیلدا تمامی مبل هایش از بهترین متریال ها ساخته شده است و در کنار متریال فوق العاده از قیمت های باورنکردنی آن لذت خواهید برد. ما در ادامه با انواع مبل و متریال آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

6 6 1

سایز و اندازه مبل

یکی از نکات بسیار مهم در خرید مبل سایز و اندازه مبل است به علت آنکه امروزه اکثر خانه های ما آپارتمانی است و فضای داخلی پذیرایی ما بسیار کوچک است و ما نیاز داریم وسایلی که برای خانه خود تهیه می کنیم بسیار کم جا باشد تا بتوانیم باقی وسایل خود را در آنجا قرار دهیم. ولی اگر خانه بزرگی دارید و فضای کافی برای قرار دادن مبل دارید بهتر است از مبل های کلاسیک و مبل راحتی در کنار هم استفاده کنید تا در مواقع آمدن مهمان در قسمت مبل کلاسیک بنشینید و از مهماناتان پذیرایی کنید و در زمان استراحت خود بر روی مبل های راحتی بنشینید.

دسته بندی مبلمان

مبل ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند و هر مبلی مناسب یک فضا و مکانی است. در ادامه با انواع مبل آشنا خواهیم شد.

مبل ها بر اساس ساختار به ۳ دسته تقسیم بندی می شوند که عبارتند از:

مبل ال

مبل راحتی

مبل کلاسیک یا مبل سلطنتی

که شما باید به نسبت کاراییتان مبل موردنظرتان را خرید کنید.

قیمت مبل ال یو

یکی از پر طرفدار ترین مبل های موجود در هیلدا چوب مبل ال است. مبل های ال مناسب خانه های کوچک ، آرایشگاه ها ، ادارات و سایر مکان هاست که نمایی بسیار فانتزی و زیبا دارد. شما می توانید مبل ال خود را دو رنگ سفارش دهید و آن را با پرده خود ست کنید و فضایی بسیار شیک در خانه خود ایجاد کنید. مبل های ال یکی از زیر شاخه های مبل راحتی می باشد.

4 4 1

مبل راحتی شیک

مبل های راحتی دیگر نیاز به توضیح آن نداریم به علت آنکه در تمام خانه ها یک دست مبل راحتی وجود دارد که همه افراد بتوانند به راحتی بر روی آن استراحت کنند و به تماشا فیلم مورد علاقه شان بپردازند. مبل های راحتی دارای  تنوع بسیار زیادی هستند که برخی افراد به دنبال خرید مبل راحتی گلدار ، مبل راحتی حصیری ، مبل راحتی چرمی و… هستند. بهتر است برای خرید مبل راحتی ابتدا به دکوراسیون خانه خود توجه کنید و سپس مبل خود را خرید کنید.

مبل کلاسیک ساده

اگر به دنبال زیبایی و تجمل گرایی هستید و می خواهید همیشه خانه شما شیک و بی نقص باشد بهترین گزینه خرید مبل کلاسیک است. شما با خرید مبل کلاسیک می توانید نمای خانه خود را حسابی زیبا و شیک کنید‌. یکی از وجه تمایز مبل کلاسیک با سایر مبل ها نقوش ریز بکار رفته در تاج مبل می باشد که همان نقوش باعث شده است تا مبل شما خاص و زیبا شود‌.

2 2 2

متریال مبل

یکی از نکات بسیار مهم در زمان خرید مبل متریال بکار رفته در ساخت مبل است. شما زمانی که برای خرید مبل به فروشگاهی مراجعه می کنید و بابت خرید مبل هزینه پرداخت می کنید در اصل شما هزینه برای متریال مبل پرداخت کرده اید به علت آنکه تمام ضمانت ساخت یک مبل بستگی زیادی به مواد ساخته شده آن دارد. بهترین متریال ساخت مبل استفاده از چوب است. پس بهتر است برای خرید مبل اولین سوالی که می پرسید متریال مبل باشد.

خرید مبل با قیمت باورنکردنی

اگر قصد خرید مبل را دارید بهترین گزینه خرید مبل از مجموعه بزرگ هیلدا چوب است. فروشگاه هیلدا چوب واقع در مشهد است و شما می توانید بصورت آنلاین و حضوری خریدتان را انجام دهید. هیلدا چوب دارای انواع مبل می باشد و شما با هر نوع سلیقه و کار کردی می توانید به راحتی مبل خود را انتخاب کنید. تمامی مبل های موجود در هیلدا چوب دارای 2 سال ضمانت می باشد که شما می توانید با خیال راحت خریدتان را نهایی کنید.

سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *