راهنمای خرید مبل کلاسیک فرانسوی | آلمانی | ترکیه

a5d9821a 7c45 44b2 b5f5 a40d11eaef7d 1

امروزه یکی از نیازهای اساسی هر خانه ای مبلمان می باشد. همانطور که در مقاله قبل به آن اشاره کردیم مبلمان دارای 3 دسته بندی می باشد که یکی از دسته بندی های معروف آن مبل کلاسیک می باشد. مبلمان کلاسیک دارای طرح های متنوعی هستند که مناسب افرادی است که به مبلمان های سلطنتی و ریزه کاری علاقه زیادی دارند. مبل کلاسیک ریشه در کشور فرانسه و آلمان دارد که برای اولین بار در دوره رنسانس بکار رفته است.

f3c51461 1421 4d1e a819 49c05ce60842 1

ویژگی مبلمان کلاسیک

مبل های کلاسیک دارای طرفداران زیادی می باشد که این افراد به علت ویژگی های خاص این نوع سبک مبل را انتخاب می کنند که عبارتنداز:

زیبایی و طرافت بکار رفته در این نوع مبل بسیار خیره کننده است.

تمام اجزا بکار رفته در این نوع مبل که اعمم از پارچه، چوب، نقش و رنگ با طرافت منحصر به فردی انتخاب شده است.

مبلمان کلاسیک مناسب خانه های بزرگ می باشد که به خانه شما هویت خاسی خواهد داد.

رنگ های مبل کلاسیک با الهام از طبیعت انتخاب شده است.

متریال بکار رفته در مبلمان کلاسیک

همانطور که در جریان هزینه مبل های کلاسیک می باشید به علت گران قیمت بودن این نوع مبل از متریال بسیار گران قیمت و باکیفیت در ساخت آن استفاده شده است. در ساخت مبل کلاسیک از چوب راش، چوب گردو و چوب چنار استفاده شده است که دارای مقاومت بالایی هستند به علت آنکه در این نوع مبلمان از منبت کاری استفاده شده است.

f4a6e559 d303 47b0 827d cab42ded8129 1

رنگ مبلمان کلاسیک

رنگ چوب های مبل کلاسیک غالبا از رنگ های خنثی و ملایم استفاده شده است. بهتر است زمان خرید مبل کلاسیک از رنگ هایی استفاده کنید که به زودی دلتان را نزند به علت آنکه یکی از ویژگی های بارز مبل کلاسیک کیفیت بالا آن می باشد و ممکن است دلتان را بزند.

سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *