چگونه می توانم اتاق را ارزان تزئین کنم؟

2

دکوراسیون یک اتاق، لمس نهایی برای طراحی کلی است. یک اتاق را می توان با دکوراسیون کاملاً تغییر داد و تنها با چند مرحله ساده خود را از جنبه ای کاملاً متفاوت نشان داد. رنگ‌ها، شکل‌ها و سبک‌ها تأثیر زیادی بر نتیجه کلی در دکوراسیون دارند. آنها باید همیشه به گونه ای انتخاب شوند که با سبک مبلمان مطابقت داشته باشند، اما گاهی اوقات می توانند لهجه هایی داشته باشند که به برجسته ترین اتاق تبدیل شوند. عناصر تزیینی و لوازم خانگی به اتاق شخصیت می بخشند، آن را خانگی تر می کنند و آرامش را تضمین می کنند. اما برای اینکه دائماً بر بودجه دکوراتورها و بازسازی‌کننده‌های اتاق زیاده‌روی نکنید، باید ایده‌های دکوراسیون ارزان‌قیمتی برنامه‌ریزی و اجرا شود. ما می خواهیم تعدادی از آنها را به شما معرفی کنیم که با پول کمی می توانند تاثیر زیادی داشته باشند. به جای خرید همیشه مواد جدید، توصیه می کنیم از زیرزمین، بازارهای کوچک و فروشگاه های کالاهای دست دوم خود دیدن کنید.

SC007 BARDAN

چه چیزی را باید ارزان تزئین کرد؟

البته اولین چیزی که باید به آن فکر کنید این است که چه چیزی را می خواهید تزئین کنید. آیا به سادگی می خواهید تغییری ایجاد کنید که در درازمدت در طراحی داخلی خود برنامه ریزی شده است یا مناسبت خاصی وجود دارد که قرار است دکوراسیون از نظر موضوعی مناسب برای آن راه اندازی شود؟ کدام اتاق را می خواهید تزئین کنید و کدام سبک مبلمان را باید در نظر گرفت؟ در هیلدا چوب پیشنهادات، الهام‌بخش و ایده‌های بسیار خوبی برای کمک به زیبایی خانه‌تان پیدا خواهید کرد. تزیین و ایده های خودتان معمولاً زمانی در ذهن ایجاد می شود که پیشنهادات کوچکی مانند مواد، تصاویر یا نمونه ها ظاهر می شود. مزیت دکوراسیون خانگی قیمت پایین آن است. همچنین می توانید خلاقیت خود را آزاد کنید و چیز جدیدی را امتحان کنید. این مثال یک تخته سر خانگی را نشان می دهد که از پارچه قدیمی و یک میله پرده ساخته شده است. دکوراسیون ارزان قیمت اغلب نیاز به کمی خلاقیت و مهارت دارد که به نظر ما در درون همه پنهان است!

استفاده از لوازم بازیافتی

بازارهای کوچک، زیرزمین ها و اتاق های زیر شیروانی کمپ های جدیدی هستند که به دکوراسیون و طراحی داخلی می رسد. از همه کاره بودن پشت همه اقلام قدیمی شگفت زده خواهید شد. بازیافت و استفاده مجدد از مبلمان و لوازم منزل قدیمی مرسوم، سرگرم کننده است و چیزهای زیبایی را ایجاد می کند که خانه شما را زیبا می کند. اینترنت مملو از ایده های عالی در مورد چگونگی استفاده مجدد از وسایل قدیمی است تا بتوانید به راحتی تزئینات ارزان قیمت خود را ایجاد کنید. اما حتی مبلمان قدیمی نیز می توانند در کمترین زمان با شکوهی جدید بدرخشند و به عنوان برجسته در اتاق نشیمن جدید عمل کنند. صندوق عقب مادربزرگ یک کت رنگ و دستگیره‌های جدید می‌گیرد، صندلی قدیمی از بازار کثیف با کوسن‌های مدرن و یک پتوی تزئینی به صحنه می‌رود. اما حتی اقلام کوچک مانند قاب عکس، گلدان و سایر لوازم خانگی را نیز می توان به راحتی تزیین کرد و با سبک مبلمان شما تطبیق داد. در تصویر استفاده مجدد از جعبه ها یا چمدان های قدیمی حصیری را مشاهده می کنید که به میزهای کناری کوچک با قفسه تبدیل شده اند. درب آن برداشته شده است تا فضای داخلی به عنوان فضای ذخیره سازی عمل کند. میزهای کوچک جدید کاملاً با طراحی داخلی مطابقت دارند و به لطف فاکتور “خودت انجام بده” به چیزی بسیار خاص تبدیل می شوند.

1

از اجناس قدیمی دوباره استفاده کنید!

چاشنی اثاثیه قدیمی و لوازم زندگی هنر بزرگی نیست. کاغذ سنباده، مقداری رنگ و دستگیره‌های جدید به آن‌ها اجازه می‌دهد تا شکوه جدیدی بدرخشند. نکته خوب در مورد بازیافت مبلمان قدیمی این است که می توانید تصمیم بگیرید که بعداً چگونه ظاهر شود. از این به بعد، لازم نیست همه چیز سفید، سیاه یا چوبی باشد – هیچ محدودیتی برای خلاقیت وجود ندارد. لاک‌ها در رنگ‌های بی‌شماری در هر فروشگاه سخت‌افزاری موجود است و به سادگی می‌توان آن‌ها را با برس یا غلتک لاک پس از سمباده زدن روی تکه‌های مبلمان، اعمال کرد. سپس صندوقچه ها، کمدها و کشوها با دستگیره های جدید نصب می شوند و به شاهکار شخصی شما تبدیل می شوند. مثال، کمد نسبتاً ساده ای را نشان می دهد که با ظاهری شیک طراحی شده است. پس از رنگ آمیزی، رنگ را می توان با کاغذ سنباده پردازش کرد تا ظاهری به اصطلاح استفاده شده ایجاد شود.

استفاده از مبلمان چند منظوره

مبلمان چند منظوره منطقی است زیرا چندین کاربرد در یک مبلمان ادغام شده است. مبل تختخواب شو و میزهای تاشو احتمالاً رایج ترین و شناخته شده ترین راه حل های چند منظوره برای مبلمان هستند. به خصوص در اتاق ها و آپارتمان های کوچک، اینها بسیار کاربردی، صرفه جویی در فضا و ارزان هستند. مبل راحتی چند منظوره ال می تواند در کمترین زمان به یک تخت خواب راحت تبدیل شود و در اتاق مهمان، اتاق نشیمن و اتاق خواب بسیار شیک به نظر می رسد.

3b925cf9 38c7 40bb 8731 1fa6ba14ba8a

ایده های دکوراسیون ساده با تاثیر زیاد

منسوجات به یک اتاق تم، طرح و مفهوم رنگی جدید می بخشند. اتاقی که با رنگ دیوار ساده و مبلمان ساده مبله شده است، می تواند خیلی سریع تغییر کند و با روحیه و رنگ مورد علاقه ساکنان تطبیق داده شود. پرده های گلدار و روکش کوسن های شاد را می توان در بهار باز کرد، در حالی که قرمز تیره و سبز صنوبری بر سبک مبلمان در زمستان غالب هستند. منسوجاتی مانند پرده، ملحفه و بالش در حال حاضر با قیمت های مناسب در دسترس هستند. اما هر کسی که کمی مهارت داشته باشد می تواند به راحتی آنها را خودش بدوزد. پارچه‌ها را می‌توان در بسیاری از مغازه‌ها و اغلب در بازارهای کوچک و یا از طریق اینترنت ارزان خریداری کرد. پرده ها را می توان با نوار اتو کوتاه کرد، نوار چسبی که هنگام اتو کردن الیاف پارچه را به هم می چسباند. سایر لوازم منزل مانند شمع و گل می توانند به راحتی و به سرعت در مفهوم رنگ شما ادغام شوند. مهم است که همیشه یک رنگ را چندین بار انتخاب کنید تا طرح بتواند تأثیر آرام تری روی چشم داشته باشد. اینگونه است که می توانید تنها با چند مرحله ساده و با قیمتی مناسب، تغییر بزرگی را در چهار دیواری خود ایجاد کنید.

سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *