نکات مهمی که در خرید آباژور باید بدانید

یکی از زیباترین بخش های یک خانه قسمت پذیرایی آن است. شما باید تمام هنر و سلیقه تان را صرف این بخش از خانه انجام دهید به علت آنکه این قسمت خانه یکی از مهمترین دکوراسیون محسوب می شود. شما نیاز دارید با تمام توان خود دکوراسیون آنجا را زیبا و منحصر بفرد کنید. یکی از کارهایی که باعث خواهد شد تا دکور خانه زیبا به نظر آید نورپردازی می باشد. زمانی که نام از نورپردازی منزل به میان می آید همه افراد ذهنشان به سمت زیاد کردن مهتابی و لامپ می رود ولی این اشتباه است. شما با خرید آباژور و لوسترهای متنوع می توانید در کنار نورپردازی یک اکسسوری زیبا برای خانه تان داشته باشید.

00

همانطور برای اتاق خواب شما نیاز به خرید آباژور رومیزی دارید. بهتر است زمانی که به خرید سرویس خواب می روید پاتختی آن سرویس خواب را تهیه کنید و آباژور خود را بر روی آن قرار دهید تا علاوه بر نوردهی باعث زیبایی اتاق خواب شما شود.

برای خرید آباژور باید به این نکات توجه کنید:

  • برای آباژور اتاق خواب بهتر است آباژوری انتخاب کنید که دارای نور آبی باشد به علت آنکه رنگ آبی باعث خواهد شد تا فضای اتاق خواب شما آرام باشد.
  • برای زیبایی بیشتر اتاق خوابتان بهتر است از آباژور های کلاه دار خرید کنید.
  • به علت آنکه زیاد بود نور باعث خواهد شد تا در خواب شما اختلال ایجاد شود بهتر است آباژور را بالای سرتان قرار ندهید.
  • سعی کنید به آباژورهایی که زیبایی دارند فقط توجه نکنید بهتر است به نوردهی آن هم توجه کنید تا زمان استفاده از آن باعث بهم ریختن اعصابتان نشود.
  • بهتر است علاوه بر قراردادن آباژور در سالن پذیرایی و اتاق خواب برای راهروی خانه خود هم یک آباژور تهیه کنید تا زمان خواب اگر نیاز به رفتن هر قسمت از خانه داشتید نورکافی داشته باشید.
36

خرید آباژور زیبا

اگر قصد خرید انواع آباژور را دارید هیلدا چوب بهترین گزینه می باشد. فروشگاه هیلدا چوب در مشهد دارای انواع آباژور و  اکسسوری های زینتی می باشد که به وسیله آن می توانید خانه خود را زیبا و چشم نواز کنید.

44
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *