چگونه خانه را بزرگتر را جلوه دهیم؟

3

یکی از مشکلات خانه های امروزی کوچک بودن فضا می باشد که باید از تمام فضای موجود در خانه به خوبی استفاده شود. بیشتر افراد به دنبال آن هستند تا خانه خود را بزرگتر از مقداری که هست نشان دهند و به علت زیاد بودن وسایل خانه شان نیاز دارند تا تمامی وسایل در خانه و یا اتاق خوابشان قرار داده شود به همین منظور باید تمام تلاش خود را برای این بگذارند که وسایل مورد نیاز منزلشان را به نحو احسند انتخاب کنند تا باقی وسایل در آن قرار بگیرد. ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا دکوراسیون خانه تان را به صورتی بچینید که فضا را بزرگتر نشان دهد پس با ما همراه باشید.

خرید محصولات چوبی با بهترین قیمت

1

تناسب رنگ ها

یکی از مهمترین عواملی که باید در دکوراسیون خانه تان به آن توجه کنید تناسب رنگ بندی خانه است. ممکن است تابحال به مکان هایی رفته باشید که دوس داشته باشید سریعتر از آن مکان خارج شوید چون بسیار نامرتب و شلوغ به نظر می آیند و باعث خورد شدن اعصاب می شود علت این موضوع استفاده نا درست از انواع رنگ ها است. اگر شما از تناسب رنگی در دکوراسیونتان استفاده نکنید باعث خواهد شد تا خانه شما نامنظم و شلوغ به نظر آید.

5

رنگ سفید برای دیوارها

از رنگ های سفید برای دیوارها استفاده کنید تا یکدست بنظر آید. استفاده از رنگ سفید باعث خواهد شد تا خانه شما بزرگتر به نظر آید و ویژگی دیگر آن این است که رنگ سفید باعث می شود تا با همه رنگ ها ست شود.

استفاده از شلف های دیواری

یکی از بهترین کارها برای بزرگتر نشان دادن اتاق خواب ها استفاده از شلف های دیواری است که با آویز کردن شلف بر روی دیوار شما می توانید بیشتر وسایلتان را بر روی دیوار قرار دهید و از فضاهای خالی اتاق الکی مشغول نشود. شما می توانید با خرید شلف دیواری کتاب ها و یا وسایل دکوری خود را بر روی آن قرار دهید تا علاوه بر اضافه شدن فضا برای اتاق خوابتان دکور زیبایی هم داشته باشید.

6

هر فضایی را غنیمت بشمارید!

شاید به این موضوع دقت نکرده باشید که می توانید خیلی از فضاهای موجود در خانه تان را به بهترین شکل استفاده کنید بطور مثال خیلی از افراد از تراس ها به عنوان انباری استفاده می کنند و وسایل اضافی خود را درون آن قرار می دهند در جهتی که شما می توانید از تراس ها به عنوان فضای دنجی برای خود و خانوادتان مهیا کنید و از فضای زیبای آن لذت ببرید.

7

از سرویس خواب لمسه دوزی استفاده کنید

برای خرید سرویس خواب بهترین گزینه خرید سرویس خواب مدرن است که علاوه بر جدید بودن سرویس خواب ها فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد. با خرید سرویس خواب لمسه دوزی آرامش و زیبایی را به اتاق خواب خود هدیه دهید.

SCH006 PAMELA
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *