نحوه قرار دادن فرش زیر مبل

 

بهترین قرار دادن فرش زیر مبل برای متعادل کردن دکوراسیون اتاق شما

آیا به دنبال فرش ایده آلی برای قرار دادن زیر مبل خود در اتاق نشیمن یا مطالعه هستید؟ بهترین سایز فرش هنگام جستجوی سایز فرش مناسب بسیار مهم است. اندازه‌گیری صحیح فرش باعث تثبیت و تعادل سایر وسایل اتاق شما می‌شود. به یاد داشته باشید که یک فرش مبنایی برای کل محتوای داخلی یک اتاق است. میزان کفی که پس از نصب فرش جدیدتان بدون پوشش باقی می ماند، تصمیم شماست.

2 1

توصیه ها

برای نشان دادن ظاهر فرش قبل از سفارش، از یک نوار به راحتی جداشدنی استفاده کنید

این متر نوار مفید یکی دیگر از راه های آسان برای اندازه گیری اندازه فرشی است که باید استفاده کنید

از یکی از این فرش ها در اتاق نشیمن خود استفاده کنید

چگونه فرش ناحیه مناسبی را برای لنگر انداختن و تقویت دکوراسیون مبل و اتاق خود انتخاب کنید


آیا هدف شما این است که فرش ایده آلی را پیدا کنید که کمی فضای کف را ارائه دهد؟ احتمالاً امکان فرش دیوار به دیوار را رد کرده اید. قرار دادن فرش های کوچک در اتاق های بزرگ می تواند ظاهری نامناسب ایجاد کند. پشت نوارهای فرش غیر لغزنده یا چسبنده می تواند باعث لیز خوردن فرش های کوچک از روی پشتی های غیر لغزنده شود. این می تواند منجر به لیز خوردن و افتادن اعضای خانه و مهمانان هنگام پا گذاشتن روی فرش شود. در صورت داشتن فضای کافی می توانید چندین فرش در اتاق خود داشته باشید. ممکن است برای ایجاد مسیری از ناهارخوری شما به آشپزخانه به یک دونده طولانی در پشت بخش شما نیاز باشد. بسته به طرح، یک فرش تزئینی کوچک می تواند به زیبایی یا راحتی جلوی شومینه شما بایستد. یک فرش کوچک نیز می تواند نمایانگر یک مبلمان خاص باشد. فرش و سایر وسایل خاص خود را زیر یک تابلو نقاشی یا آینه دیواری مورد علاقه خود قرار دهید.

4 1

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند فرشی را زیر مبل بچینید

در زیر ایده های مفیدی برای قرار دادن فرش مستطیلی زیر مبل در یک اتاق در خانه آورده شده است:

اندازه فرش: 5×2.4 متر یا بزرگتر. هنگام قرار دادن این فرش زیر مبل، تمام پایه های مبل باید از روی فرش جدا شوند. مبلمان اتاق دیگر باید مرزهای فرش را احاطه کند. آیا این یک فرش کوچک با طراحی منحصر به فرد است که دوست دارید آن را به نمایش بگذارید؟ این بهترین راه برای تبدیل آن به یک عنصر اصلی در دکوراسیون اتاق شما است.

اندازه فرش: 8 × 3.0 متر یا بزرگتر. این فرش باید زیر مبل گوشه ای شما قرار گیرد. پایه های جلویی مبل و سایر مبلمان خود را در لبه های بیرونی فرش قرار دهید. این کار ظاهری جذاب به فرش، مبلمان و سایر دکوراسیون اتاق شما می دهد. طراحی داخلی اتاق را متعادل می کند. این به اتاق یک نسبت سبکی می دهد.

اندازه فرش: 9×3.7 متر یا بزرگتر. برای ظاهری هماهنگ تر در یک اتاق بزرگتر، تمام پایه های مبل و صندلی خود را روی فرش خود قرار دهید. این چیدمان دکور ویژگی های زیبایی شناختی قوی را به فضای شما می بخشد. همچنین حس یکپارچگی قوی تری را به دکوراسیون اتاق شما به عنوان یک سبک دکوراسیون خاص به ارمغان می آورد.

فراموش نکنید که از یکی از این پدهای فرش شگفت انگیز برای افزایش طول عمر فرش خود استفاده کنید.

یک فرش زیر مبل خود بگذارید. باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بقیه دکور را لنگر بیاندازد. فرش باید به خوبی زیر پایه های جلویی مبل شما قرار بگیرد. فرش باید حداقل یک متر بلندتر از میز قهوه شما باشد. یک فرش کوچک که زیر میز قهوه قرار می گیرد می تواند جذاب باشد. با این حال، تنها زمانی صاف و بدون چروک می ماند که روی فرش اصلی کم پرز قرار گیرد.

قرار دادن فرش مناسب را پیدا کنید تا اتاق و دکوراسیون خود را به بهترین شکل تعریف و نمایش دهید

شما می توانید فرش را به عنوان اولین یا آخرین عنصر دکوراسیون اتاق خود انتخاب کنید. در هر صورت، محل قرارگیری آن دکور و حالت طراحی شما را به نمایش گذاشته و برجسته می کند. بسیاری از طراحان و طراحان داخلی ترجیح می دهند از فرش بلند زیر مبل استفاده کنند. فرش باید به اندازه ای بلند باشد که از انتهای مبل امتداد یابد. آیا فرش شما از پشت مبل بلندتر است؟ در این صورت، فرش باید از پشت مبل امتداد یابد تا سطح پیاده روی راحت را فراهم کند.

این کار از راه رفتن شما در یک طرف زمین و طرف دیگر روی فرش جلوگیری می کند. این می تواند بسیار دست و پا گیر باشد. این می تواند به مرور زمان باعث عدم تعادل شما شود که می تواند منجر به مشکلات کمر شود. اکثر صاحبان خانه موافقند که بهتر است از مبلمان و فرش های غیرعادی برای اتاق خود اجتناب کنید.

3 1


فضای خود را برای قرار دادن فرش ها و بخش ها آماده کنید خرده فروشان فرش پیشنهاد می کنند که حداقل 18 اینچ فاصله بین حاشیه و یک قالیچه ایجاد شود. این چیدمان در اتاق های بزرگ به خوبی کار می کند. اتاق‌های کوچک‌تر زمانی که فضای کمتری در اطراف فرش شما قابل مشاهده باشد، ممکن است بهترین ظاهر را داشته باشند. یک فرش بزرگ می تواند باعث شود که اتاق کوچک بیش از حد شلوغ باشد، گویی مبلمان آن درهم ریختگی ایجاد می کند. با این حال، می دانیم که یک فرش خیلی کوچک می تواند جذابیت بصری اتاق را از بین ببرد. این باعث می شود مبلمان بزرگتر به نظر برسد. می تواند فضای داخلی را نامتعادل کند. بهتر است اتاق خود را اندازه بگیرید و سپس چیدمان احتمالی خود را برنامه ریزی کنید. ابتدا باید بدانید که چگونه فرش را زیر مبل قرار دهید. مهم است که درها، پنجره ها و شومینه ها را در فضای خود در نظر بگیرید.

نتیجه گیری: فرش و مبل گوشه ای خود را با موقعیت ایده آل ارائه دهید

اندازه، جنس، طرح و رنگ مناسبی را برای فرش خود انتخاب کنید تا زیر مبل گوشه ای شما قرار گیرد. سپس ویژگی های هر دو عنصر را بررسی کنید. دریافت مشاوره تخصصی از طراحان داخلی در مورد اندازه و محل قرارگیری فرش و مبل می تواند مفید باشد. با این وجود، جذابیت بصری بسیار مهم است. فرش و بخش شما باید به جذاب ترین شکل ارائه شود.

یک مبل جیر یا چرمی می تواند در نور طبیعی بهترین ظاهر را داشته باشد. اگر چنین است، آن را در کنار پنجره ها یا زیر نورگیر قرار دهید. شاید شما یک نقوش مرکزی خیره کننده با رنگ های پر جنب و جوش و عمیق در فرش خود پیدا کنید. اگر چنین است، هدف شما این است که آن را زیر مبل خود بچینید تا یک دکوراسیون اتاق متعادل داشته باشید. در عین حال، شما می خواهید جذابیت و جذابیت واقعی طراحی منحصر به فرد فرش را نشان دهید.

شما بهترین گام ها را برای دستیابی به قرارگیری عالی فرش جدید خیره کننده خود در زیر مبل خود برداشته اید. شما یک لنگر عالی برای دکوراسیون اتاق خود ایجاد کرده اید. حالا وقت آن است که روی مبل راحتی خود استراحت کنید. در فضای مسحور کننده فرش جدید زیبا و دکوراسیون اتاق مجلل خود لذت ببرید.

سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *