قیمت مبل راحتی در یافت آباد

4 4 1


مبل جدید ما به تازگی در اتاق نشیمن است و ما را بسیار خوشحال می کند. به عنوان متخصصان مبلمان، ما می دانیم که چه چیزی در مورد مبلمان مهم است، اما ما برای انتخاب بدبخت بودیم و مجبور بودیم معیارهای مشابهی را مانند هر خریدار مبل دیگری رعایت کنیم. اما چگونه مبل مناسب را پیدا کنم؟ یک کاناپه کاملاً یک سرمایه گذاری است. بسته به بودجه شما، می تواند یک معامله باشد یا هزینه کمی داشته باشد. بنابراین، و از آنجایی که می خواهید چیزی از آن را تا زمانی که ممکن است داشته باشید، ارزش آن را دارد که به دقت نگاه کنید و از چند قانون پیروی کنید.

71c5231b 1c8c 43c5 924f 687eb08ccdf6

در خرید مبل به چه نکاتی توجه کردیم


خرید مبلمان مانند خرید ماشین است. هدف معمولاً اول است. چند نفر باید اسکان داده شوند؟ چقدر استفاده شده؟ چقدر فضا در دسترس است؟ کیفیت نیز برای بسیاری از خریداران مهم است و یک برند خاص اغلب ترجیح داده می شود. و سپس سلیقه است که ممکن است در ابتدای ملاحظات نباشد، اما معمولاً عامل تعیین کننده است. بنابراین این یک موضوع کاملا احساسی است. با مبل جدیدمان، معیارهای خاصی را دنبال کردیم تا اینکه مدل مناسب را در نسخه مناسب برای خود پیدا کردیم. این پنج نکته می تواند به شما کمک کند از مبل جدید خود راضی باشید.

اندازه مبل


اندازه مناسب کاناپه بستگی به این دارد که چند نفر از آن استفاده کنند و فضای اتاق چقدر است. اتاق نشیمن ما حدود 30 متر مربع است. ما از آن به عنوان یک اتاق نشیمن و ناهارخوری استفاده می کنیم، بنابراین مبل باید فضایی را با یک میز ناهار خوری با صندلی، بوفه، قفسه ها و یک صندلی به اشتراک بگذارد. آزادانه با پشت به میز ناهار خوری و نمایی از بوفه که تلویزیون نیز روی آن قرار دارد می ایستد. ما دو نفریم، گاهی بچه هایمان چند روزی به دیدار می آیند. ما روی عرض 230 سانتی متر تصمیم گرفتیم، بنابراین مبل جدایی تمیز از فضای ناهارخوری را تشکیل می دهد و فضای کافی برای قهوه و میزهای کناری در طرفین و جلو دارد. این مبل دارای عمق 92 سانتی متر است و با یک صندلی به عمق 55 سانتی متر تکمیل می شود. این اندازه زیاد به نظر نمی رسد و فاصله تا تلویزیون بسیار خوب است. فضای زیادی برای دو نفر وجود دارد، اما همچنان می توانید با چهار نفر راحت بنشینید.


قبل از شروع به نگاه کردن، باید نگاهی دقیق به اتاق بیندازید. اگر مبل قدیمی اندازه مناسبی داشت، می توانید از آن به عنوان راهنما استفاده کنید. اگر در حال نقل مکان به یک آپارتمان جدید هستید یا اگر می خواهید کاناپه جدید در اتاقی متفاوت از اتاق قبلی باشد، توصیه می کنیم ابعاد مختلف را در پلان طبقه بکشید. اگر پلان زمین ندارید یا با ترازو مشکل دارید، می توانید روزنامه ها را نیز روی زمین بچینید. به این ترتیب می توانید به سرعت متوجه شوید که مبل چقدر می تواند بزرگ یا کوچک باشد تا به خوبی در اتاق قرار بگیرد. در هر صورت باید فاصله کافی تا سایر مبلمان و درها وجود داشته باشد. آیا میز قهوه در جلوی آن قرار می گیرد؟ اگر یک مبل بزرگ می خواهید، باید از هم اکنون به فکر نحوه حمل آن به خانه خود باشید. آیا راه پله و درها به اندازه کافی بزرگ هستند؟ آیا ممکن است مبل حتی از پنجره وارد شود؟ مبل های ساخته شده از یک تکه نسبت به مبل های ساخته شده از چندین ماژول که فقط در اتاق نشیمن مونتاژ می شوند، حمل و نقل دشوارتر هستند.

مبل ال

اثاثه یا لوازم داخلی

ساختار تودوزی برای راحتی صندلی تعیین کننده است، اما پایه فنر نیز نقش دارد. یک مبل معمولاً از یک قاب چوبی تشکیل شده است که با فنر یا کمربند نصب شده است. فوم و پشم گوسفند، پرها یا تکه ها روی آن قرار دارند و با پارچه یا چرم پوشانده شده اند. فوم ها از نظر سفتی متفاوت هستند، بنابراین می توانید لایه های سفت یا نرم را انتخاب کنید. البته هنوز مبل‌های فنری کلاسیک وجود دارند، این مبل‌ها به شما چسبندگی محکمی می‌دهند، توسط فنرها پشتیبانی می‌شوید و فشرده‌تر می‌نشینید. وزن نیز نقش دارد. اگر نسبتاً سنگین هستید، روکش شل با روکشی که کشش کمتری دارد، به سرعت منجر به ایجاد حفره‌هایی در صندلی می‌شود و پارچه چروک می‌شود. اگر بیش از حد غرق شوید، ارگونومی آسیب می بیند.

عمق و ارتفاع صندلی

ما خیلی قد بلند هستیم و به همین دلیل به عمق بیشتر صندلی نیاز داریم، زیرا هنگام نشستن عمودی باید بتوانید پاهای خود را به راحتی خم کنید و در صورت امکان تمام ران شما روی آن قرار گیرد. ارتفاع صندلی مبل ما نسبتا کم است که در درجه اول خوب به نظر می رسد. ما عمداً یک محل نشستن ایتالیایی آرام را انتخاب کردیم که برای استراحت عالی است، اما همچنین برای صاف نشستن راحت است. دو بالشتک اضافی پشتی به عنوان پشتیبان برای بازدیدکنندگان کوچکتر برای راحتی بیشتر صندلی ها عمل می کند.

سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *