قیمت مبل جهیزیه عروس

ef816d02 b198 4303 888d ebd47aed5a4a

یکی از هیجان انگیز ترین خرید ها در زمان جهیزیه خرید مبل و میز ناهار خوری است. خرید مبل به علت آنکه در مرکز خانه قرار می گیرید و در اولین نگاه تنها مبل به چشم می خورد خرید آن به نسبت سایر مسائل کمی سخت تر است. همانطور که می توانید امروزه تنوعع مبل بسیار زیاد است و شما قبل از رفتن به فروشگاه باید مدل مبلی که مدنظرتان است را انتخاب کنید و بدانید برای مکانی که می خواهید مبل خرید کنید چه مدل مبل و چه نوع سایزی مناسب است. ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد که مبلی برای جهیزیه خود انتخاب کنید که بسیار زیبا و مناسب باشد.

f448bc5d 70ed 46d5 ab80 516850881b2b

انواع مبل را در نظر بگیرید

ابتدا شما باید انواع مبل را شناسایی کنید و به نسبت سلیقه تان مبل مدنظرتان را انتخاب کنید. در ادامه با انواع مبل آشنا خواهید شد.

مبل راحتی جهیزیه عروس

یکی از پر فروش ترین مبل های موجود در بازار مبل راحتی است. مبل های راحتی همانطور که از اسمش پیداست بسیار راحت و سبک هستند و مناسب هر نوع خانه و هر فضایی تهیه شده اند و این نوع مبل به علت راحتی که دارد مورد توجه اکثر افراد قرار گرفته است. مبل ارحتی به علت استفاده زیاد از فوم در مبل باعث شده است تا شما زمانی که از سرکار به خانه می آیید و خسته هستید به راحتی بر روی آن استراحت کنید.

21b7b056 12b2 45e2 a00f b90eb617ce47

مبل کلاسیک یا سلطنتی عروس

اگر شما جزو افرادی هستید که به دنبال دکوراسیون های سلطنتی و پر زرق و برق هستید بهترین گزینه مبل های سلطنتی می باشد. مبل های کلاسیک به علت کنده کاری و تزئیناتی که دارد حجم زیادی را اشغال می کند پس بهتر است فضایی که برای مبل کلاسیک اختصاص می دهید فضای بزرگی باشد. مبل های کلاسیک باعث خواهند شد تا خانه شما زیبا و سلطنتی به نظر آید.

رنگ مبل برای جهیزیه عروس

خانه تازه عروس ها به علت آنکه نو و تمامی وسایل تازه هستند اکثر افراد به آنجا به قصد مهمانی نمی روند به همین منظور شما در انتخاب رنگ مبل بسیار آزاد هستید. اگر به رنگ سفید علاقه دارید بهتر است رنگ مبل خود را سفید و طلایی انتخاب کنید تا علاوه بر زیبایی باعث شود خانه شما بزرگ و مدرن به نظر آید.

bb01d5e4 c8fb 42ce a7a9 c43b5a6189d7

خرید مبل برای جهیزیه عروس

مبل یکی از الزامات خانه عروس و دامادها می باشد به همین منظور برای خرید مبل بهتر است از فروشگاه هایی خرید کنید که تخصصی در زمینه مبل فعالیت می کنند. یکی از فروشگاه هایی که بصورت حرفه ای در زمینه مبل و میز ناهارخوری فعالت می کند هیلدا چوب است. هیلداچوب با سابقه چندین ساله در زمینه فروش محصولات چوبی آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. هیلدا چوب ارسال سراسری به کل کشور دارد و شما بدون هیچگونه آسیب و خرابی می توانید خریدتان را درب منزل تحویل بگیرید.

سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *