بازار مبل طلاب مشهد

مبل ال


اگر می خواهید جلوه ای منحصر به فرد و جذاب به اتاق نشیمن خود ببخشید، مبل های طرح دار را در نظر بگیرید تا به فضا انرژی بیافزایید.


رنگ هایی که در خانه خود استفاده می کنید لازم نیست تک رنگ یا ساده باشند. به عنوان مثال، مبل های طرح دار انتخاب جالبی برای ایجاد ظاهری منحصر به فرد در اتاق نشیمن شما هستند. مردم اغلب از وارد کردن مفاهیم جدید زیبایی شناسی به دکوراسیون خانه خود تردید دارند. بنابراین جای تعجب نیست که اکثر مردم تمایل دارند منابع ساده‌تر و گزینه‌های محافظه‌کارانه‌تری را انتخاب کنند، که اغلب از الگوها و کلیشه‌های ثابت پیروی می‌کنند.

82745d08 f9e4 4399 afbd 0a8fcc912597


با این حال، ما نمی گوییم که باید با دکوراسیون خود ریسک کنید. با این حال، باید سعی کنید ذهن خود را باز کنید و به دنبال گزینه های جدید و اصلی باشید که شخصیت شما را برجسته می کند و در عین حال ظاهری پیچیده به فضای شما می بخشد.


مبل های طرح دار با نقوش خطی و هندسی


الگوهای خطی معمولاً از خطوط و زوایای افقی یا عمودی تشکیل شده است. ما اغلب آنها را در طرح های موازی، اریب یا متقاطع می بینیم. به دلیل خطوط، این الگوها یک اثر تثبیت کننده ایجاد می کنند. الگوهای هندسی با اشکال مختلف مشخص می شوند: مستطیل، دایره یا مثلث. با این حال، می توانید این الگوها را در رنگ ها و اندازه های مختلف بیابید که پویایی را به شما می بخشد. جالب ترین نمونه، چاپ به سبک نقاشی های موندریان است.

مبل های طرح دار با طرح های طبیعی


چاپ های طبیعی اغلب دارای گیاهان هستند و گزینه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. علاوه بر این، ترکیب رنگ های موجود نیز بسیار متنوع است. در زیر نگاهی دقیق تر به سه گزینه رایج می اندازیم:


شما می توانید الگوهای با برگ های گیاهان عجیب و غریب یا گرمسیری مانند سرخس، درختان نخل، ارکیده یا درختان موز را با کوسن هایی با رنگ های گرم که شادی و طبیعی بودن را منتقل می کند، تکمیل کنید. طرح های گلدار اغلب با گل رز، گل بابونه، گل آفتابگردان، لاله و خشخاش یافت می شود. طیف گسترده ای از مبلمان روکش شده وجود دارد که نشان دهنده اشتیاق و حس رمانتیک است. همچنین، این چاپ ها اغلب رنگارنگ هستند یا طراحی دو رنگ ساده تری دارند. گزینه دیگر نقاشی هایی است که از پوشش گیاهی الهام گرفته شده است که حس روانگردانی ایجاد می کند. این چاپ ها می توانند انرژی را منتقل کنند و ظاهری مدرن و چشمگیر ایجاد کنند.

2e724e80 9c94 4747 8045 b96ec6ba275d


مبل های طرح دار با چاپ روزنامه و عکس


یکی از سبک هایی که ظاهری معمولی و جسورانه ایجاد می کند، مبلمان روکش شده با چاپ روزنامه است. چاپ ها معمولا دارای پس زمینه سفید با چاپ سیاه روزنامه، تیتر، عکس و تبلیغات هستند.


این یک جلوه زیبایی ایجاد می کند که این تصور را ایجاد می کند که مبل از روزنامه ساخته شده است. به این ترتیب می توانید یک منبع روزمره را در دنیای مدرن دکوراسیون منزل ادغام کنید. گزینه دیگر چاپ عکس است. چاپ های محبوب عبارتند از: شهرهایی مانند شیکاگو، نیویورک یا سانفرانسیسکو. همچنین چاپ چهره های تاریخی بسیار محبوب هستند، به ویژه از دنیای موسیقی: بیتلز، الویس، مرلین مونرو و غیره.

سایر الگوهای منحصر به فرد و چشم نواز

اگر به دنبال الگوهای خاص هستید، انواع مختلفی از تغییرات خسته کننده تا منحصر به فرد را خواهید یافت. به عنوان مثال، یک گزینه جالب چاپ گورخر است که با خطوط سیاه و سفید مرتب شده مشخص می شود. دیگر گزینه‌های اصلی، چاپ‌های صورت فلکی روی پس‌زمینه آبی نیلی یا چاپ‌های گرافیتی هستند که زیبایی خیابانی جسورانه‌تری ارائه می‌دهند.

سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *