قیمت میز تحریر ارزان در دیجی کالا

JM090 4


اگر فرزندتان امسال به دبستان برمی‌گردد، برای انجام تکالیف، نقاشی، رنگ‌آمیزی در اتاقش به یک میز در اتاقش نیاز دارد… مینی میزی که او در مهدکودک استفاده می‌کرد به تدریج برایش کوچک می‌شود. او به یک میز بزرگتر هم از نظر ارتفاع و هم از نظر عرض رویه نیاز دارد. با همکاری هیلدا چوب، مقاله ای با توصیه های فراوان برای شما آماده کرده ام تا به شما در انتخاب میزی که در اتاق خواب دختر یا پسرتان نصب می کنید کمک کند! همچنین مجموعه ای از میزهای متناسب با اندازه کودکان دبستانی را خواهید یافت (از 6 سالگی، سن کودکان زمانی است که سال اول دبستان خود را شروع می کنند)! مدل هایی از میزهای با کشو و فضای ذخیره سازی، میزهای جمع و جور برای اتاق خواب های کوچک، صندلی های اداری و برخی لوازم جانبی برای نظم بخشیدن به فضای کار کودک شما وجود دارد.

JM005 3

چگونه میز تحریر کودکان را انتخاب کنیم؟


میز ایده آل، میزی است که کودک شما به راحتی روی آن بنشیند! چیزی که او می خواهد تکالیف خود را روی آن انجام دهد یا خلق کند (میز برای سرگرمی نیز استفاده می شود)، میزی که روی آن عادات کاری خوب را اتخاذ می کند… بنابراین مهم است که آن را خوب انتخاب کنید!

میز تحریر کودک را کجا باید قرار داد؟


مکان ایده آل برای گوشه دفتر یک بزرگسال یا یک کودک زمانی است که در نزدیکی پنجره قرار می گیرد! نور طبیعی به عنوان محرک شناخته شده است. همچنین می توانید میز تحریر را نه چندان دور از درب اتاق او نصب کنید تا در هنگام انجام تکالیف فرزندتان به راحتی مراقب او باشید. برای صرفه جویی در فضا، معمولا میزها را به دیوار می چسبانند! می توانید از دومی برای چسباندن قفسه های ذخیره سازی یا آویزان کردن کلاژ، تقویم و غیره استفاده کنید. فراموش نکنید که فضایی را که می خواهید میز تحریر دختر یا پسرتان را در آن نصب کنید، اندازه گیری کنید، به خصوص اگر اتاق آنها کوچک است. این کار تحقیق شما را آسان تر می کند.

JM023 3

اندازه میز تحریر کودک چقدر است؟


در حالت ایده‌آل، یک میز باید به اندازه‌ای بلند باشد که پاهای فرزندتان هنگام نشستن، بتوانند زمین را لمس کنند و آرنج‌هایش در سطح بالای میز (یا درست بالای آن) باشد. در عمل، بین کلاس اول تا آخرین سال تحصیلی خود در دبستان، بچه ها خیلی رشد می کنند! شما باید بین ارتفاع های مختلف پیشنهادی انتخاب کنید. صفحه میز باید به اندازه کافی بلند و عمیق باشد تا بتواند وسایل او را در خود جای دهد و در عین حال فضایی برای انجام تکالیفش برای او باقی بماند. در اینجا ابعاد میز تحریر کودک ابتدایی آمده است: ارتفاع: بین 60 تا 75 سانتی متر عمق: بین 50 تا 60 سانتی متر طول: بین 80 تا 100 سانتی متر (یا بیشتر)

میزهای قابل تنظیم ارتفاع وجود دارد اما من آنها را توصیه نمی کنم! آنها اغلب پایداری کمتری دارند (فقط دو پایه دارند)، فاقد کشو و انبار هستند و استفاده از سیستم تنظیم ارتفاع گاهی اوقات پیچیده است.

چه سبکی برای میز تحریر کودکانه؟


میزی را انتخاب کنید که طراحی آن با سایر مبلمان و دکور اتاق دختر یا پسرتان همخوانی داشته باشد. دفاتر به سبک مدرن، اسکاندیناویایی و قدیمی وجود دارد… اکثر میزهای کودکان سفید هستند، اما هیلدا چوب همچنین میزهای اصلی کاملاً یا نیمه رنگی را با چاپ یا مخلوط مواد (پانل های الیاف چوب + پایه های کاج یا خاکستر) ارائه می دهد.

JM041 4

میز تحریر کودکان کدام را انتخاب کنیم؟

میز تحریر کودکان با کشو

کشوها برای مخفی کردن وسایل مدرسه بچه ها و همه آشفتگی های کوچک آنها بسیار کاربردی هستند! این به شما امکان می دهد فضای کمتری را در بالای میز خود اشغال کنید و در نتیجه فضای بیشتری برای کار داشته باشید.

میز تحریر کودکان با انباری

اگر اتاق کودک شما فاقد فضای ذخیره سازی برای دفترچه یادداشت، کتاب یا بازی او است، می توانید یک میز با قفسه داخلی انتخاب کنید!

میز تحریر جمع و جور کودکان

میزهای فشرده با عرض کم و عمق کم. این ها به طور ویژه برای اتاق های کوچک کودکان طراحی شده اند و صرفه جویی غیرقابل انکاری در فضا ارائه می دهند.

JM050 3

یک تخت با میز توکار


اگر اتاق کودک شما واقعا کوچک است و فضایی برای اضافه کردن میز ندارید، می توانید یک تخت ترکیبی را انتخاب کنید! این معمولا حاوی فضای باز و بسته و همچنین یک میز است.  برای تخت ترکیبی خود یک میز کشویی بدون پا را انتخاب کرد! یک سیستم نسبتاً مبتکرانه که فضا را برای چند برابر کردن فضاهای ذخیره سازی و ظرفیت آنها آزاد می کند (1 کمد با 3 قفسه + 5 طاقچه باز) کودک شما بلند می خوابد اما در 6-7 سالگی به اندازه کافی بزرگ است.

کدام صندلی میز کودک را انتخاب کنیم؟


در وب سایت هیلدا چوب، انواع مختلفی از صندلی های اداری وجود دارد! همانند میزها، صندلی هایی را انتخاب کنید که با بقیه دکورهای اتاق کودکتان همخوانی داشته باشد. برای من، یک صندلی اداری خوب، صندلی‌ای است که روی صندلی قرار می‌گیرد تا راحتی بیشتری برای پسر یا دختر شما فراهم کند. برای اینکه فرزندتان بتواند آن را تا زمانی که ممکن است نگه دارد، یک صندلی اداری با قابلیت تنظیم ارتفاع را توصیه می کنم. این نوع صندلی ها تقریباً همگی چرخ دارند!

سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *