راهنمای خرید جاکفشی لاکچری و جدید چوبی

JJ034 4


اغلب گفته می شود که برداشت اولیه بسیار مهم است. سازماندهی، نظافت، نظم و هماهنگی جنبه هایی است که ما هنگام ورود به خانه دیگران یا خانه خود در نظر می گیریم. و در اینجا یک مبلمان بسیار مهم و کاربردی وجود دارد: جاکفشی راهرو، شخصیت اصلی این راهنما. نمی دانید چگونه کفش های خود را مرتب کنید؟ آیا می دانید ترفندهایی برای تمیز و مرتب نگه داشتن قفسه کفش شما وجود دارد؟ رازهای زیادی در پشت جاکفشی های راهرو نهفته است. بنابراین توصیه می کنیم این مقاله را با دقت مطالعه کنید. در اینجا شما تمام اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت می کنید. در اینجا ما می رویم!

JJ006 3


جاکفشی گونه ای از جاکفشی است که به ما امکان می دهد کفش های خود را در ورودی خانه نگهداری، نگهداری و مراقبت کنیم. لزومی ندارد که به این صورت قرار گیرد، اما بهترین انتخاب توسط طراحان و طراحان داخلی است. نوع شناسی متنوع آن یکی از ویژگی هایی است که به بهترین شکل کابینت کفش ورودی را تعریف می کند. انواع مختلفی وجود دارد. با صندلی راحتی توکار، با درهای تاشو، کمد لباس، جاکفشی، قفسه و موارد دیگر. اگر تنوع را دوست دارید، خوش شانس هستید. در طول فرآیند خرید باید به ویژگی های زیادی توجه کنید. انتخاب یک محصول آسان نیست. بنابراین باید به ابعاد، متریال ساخت، رنگ یا تعداد کشوها یا درها توجه کنید. به این ترتیب خرید خوبی خواهید داشت.

راهنمای خرید: آنچه باید در مورد جاکفشی بدانید


در نگاه اول، جاکفشی مبلمانی نیست که رازهای زیادی را در خود پنهان کند. متأسفانه می خواهیم به شما بگوییم که اشتباه می کنید. قبل از خرید، مهم است که در مورد هر چیزی که محصول شما را متمایز می کند، بیاموزید. در قسمت زیر متداول ترین سوالات را آماده کرده ایم تا هیچ جزئیاتی را از دست ندهید!

چرا باید جاکفشی بخریم؟

جاکفشی یک مبلمان ضروری در هر خانه است. مزایای بیشمار آن باعث شده است که آن را به یک آیتم محبوب در بین کاربران تبدیل کند. اما اگر به دلایلی این محصول را ندارید یا در خرید آن مردد هستید، دلایل اصلی را به شما نشان می دهیم تا تمام ناامنی های شما از بین برود. مراقب کفش های خود باشید: جاکفشی ابزاری عالی برای افزایش عمر کفش شما است. در بیشتر موارد، شرایط هوادهی و بسته بودن مانع از آسیب دیدن کفش های شما توسط میکروارگانیسم ها و خاک ناشی از جاده می شود. تمیزی و مرتب بودن: اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از بهداشت و آراستگی عصبانی می شوند، این محصول مورد نیاز شماست. دیگر کفش های خانواده یا دوستانتان را در خانه نبینید. به لطف قفسه کفش، تمیزی و نظم را به دست خواهید آورد. دکوراسیون منزل: یکی از ویژگی های کلیدی جاکفشی ها آرامش و فنگ شویی است که به ورودی خانه می آورند. همچنین یک قطعه مبلمان تزئینی است. این بدان معناست که ما می توانیم هر تعداد که بخواهیم لوازم جانبی زیبایی اضافه کنیم. رطوبت و گرد و غبار: این ویژگی مستقیماً با مراقبت از کفش شما مرتبط است. با ساختاربندی قفسه کفش خود، این دو جزء را در این قسمت از خانه ناپدید خواهید کرد. آنها اغلب بدبو، چسبناک و آزاردهنده هستند.

JJ014 5


چه لوازم جانبی را می توانید به جاکفشی خود اضافه کنید؟


اگر می خواهید خانه خود را با عناصر مینیمالیستی تزئین کنید و رنگ مدرن تری به آن ببخشید، باید به قسمت زیر توجه کنید. جاکفشی از جمله وسایلی ایده آل برای تزیین و زیبایی منزل شماست. ابعاد و خواص آنها این اجازه را می دهد. بنابراین می‌خواهیم وسایل تزئینی یا مبلمانی را به شما نشان دهیم که اگر جاکفشی در راهرو دارید باید داشته باشید. آینه: برخی از جاکفشی ها به همراه این لوازم جانبی تعبیه شده اند. آنها برای اضافه کردن کارهای نهایی یا آخرین کارهای قبل از خروج از خانه عالی هستند. قاب عکس: چقدر خوب است وقتی زیباترین خاطرات خود را قاب کرده اید. با شریک زندگی، خانواده یا دوستان خود عکس بگیرید تا آن لحظات پر شور را به یاد آورید. گل ها: می توانید ظرافت و ظرافتی را که گل ها از خود بیرون می دهند را در سالن خود بگنجانید. آنها می توانند طبیعی یا مصنوعی باشند. اما باید یک چیز را در نظر داشته باشید: آنها همیشه عالی تزئین خواهند شد. شکل ها و شکل ها: اگر برخی از گزینه های قبلی را کنار بگذارید، این یک گزینه تکمیلی است. انواع مختلفی از نمادها یا سیلوئت ها وجود دارد، اما توصیه می شود: ماندالا، گلدان و کاسه تبتی. چراغ کف: یکی از پرکاربردترین اضافات به جاکفشی در ورودی است. آنها بسیار زیبا و تزئینی هستند. همچنین در صورت نیاز منبع نور را در اختیار شما قرار می دهد. کتاب ها: این یکی از کلاسیک ها در مورد دکوراسیون خانه است. آنها عنصری هستند که می توانند در هر جایی قرار بگیرند و ظاهر خوبی داشته باشند. اگر منابع قبلی شما را متقاعد نکردند، توصیه می کنیم از این منبع استفاده کنید.

JJ025 1

برای تمیز و مرتب نگه داشتن جاکفشی راهروی خود چه باید کرد؟

یکی از رایج ترین مشکلاتی که کاربران جاکفشی راهرو با آن مواجه هستند، نگهداری و تمیزی آن ها است. آنها اغلب از بوی بد و رطوبت ثابت نشده یا آلودگی بیش از حد زباله از خیابان شکایت دارند. ما نمی خواهیم شما در این دوراهی ها گرفتار شوید. بنابراین ما یک راه حل برای هر مشکل تمیز کردن و مرتب کردن پیدا کرده ایم – پس با ما همراه باشید! بو: بویی که قفسه کفش در ورودی به مشام می رسد اغلب ناخوشایند است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم تکه‌های زغال را در کشوها و قفسه‌ها قرار دهید تا بوی بد را جذب کند. همچنین می توانید یک کیسه کوچک نمک حمام معطر اضافه کنید. رطوبت: رطوبت نیز می تواند در قفسه کفش ما جمع شود. یکی از بهترین راه ها برای خلاص شدن از شر آنها، استفاده از کیسه های کوچک پر از نمک یا بی کربنات است. این ذرات آب را جذب کرده و از کپک زدن جلوگیری می کند. ضدعفونی کردن: اگر بخواهیم تمام کثیفی ها را از داخل جاکفشی راهرو پاک کنیم، ترفندها ساده هستند. ابتدا داخل آن را دو بار با مخلوط سرکه و آب بشویید. اگر نمی توانید چیزی دریافت کنید، سعی کنید یک ظرف سرکه روی جاکفشی بگذارید. تغییر فصل: این تغییرات باعث می‌شود که کفش‌ها روی جاکفشی شما به هم بریزند و منجر به بوی بد و سایر مشکلات شود. توصیه می کنیم حداقل 24 ساعت آنها را باز بگذارید. به این ترتیب هوا خارج می شود و بوی بد می تواند از بین برود. کفش ها را ضد عفونی کنید: اگر بخواهیم جاکفشی بدون لک داشته باشیم این بسیار مهم است. ما به شما توصیه می کنیم در خانه روی فرش بایستید و پاهای خود را کاملاً به هم بزنید. اگر بوهای ناخوشایندی وجود دارد، می توانیم از عطرهای کفش، چای کیسه ای یا روغن های ضروری خاص استفاده کنیم.

سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *