چه رنگ مبلی مناسب خانه من است؟

6 6 1

یکی از مسائلی که ذهن خیلی از افرادی که می خواهند مبل بخرند را اشغال می کند رنگ مبل است. باید به این موضوع توجه کنید که رنگی برای مبل خود انتخاب کنید که به شما این امکان را بدهد به راحتی تغییر دکوراسیون بدهید و با همه قسمت های خانه شما همخوانی داشته باشد. بهتر است رنگی انتخاب کنید که آرامشبخش باشد به علت آنکه مبل ها تنها وسایلی هستند که دائما جلوی چشم ما هستند و می توانند روی اعصاب ما اثر بگذارند.

ما در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چه رنگ مبلی مناسب خانه شما می باشد پس با ما همراه باشید.

96964084 1d71 4f02 ba44 1d6689134cd8

رنگ های خنثی

خیلی از افراد طرفدار رنگ های خنثی هستند به علت آنکه این رنگ ها با همه دکوراسیون خانه ست می شود و بسیار زیبا هستند. رنگ های خنثی شامل: شتری، قهوه ای و زردویا خردلی است. این رنگ ها باعث می شود تا با سایر وسایل خانه به راحتی ترکیب شود. این رنگ ها گرم است و باعث می شود در خانه یک فضای گرم و صمیمی داشته باشید.

رنگ سیاه

رنگ سیاه باعث خواهد شد تا خانه شما دلگیر و تاریک شود ولی رنگ سیاه مناسب مبل های چرم می باشد. رنگ سیاه مناسب شرکت ها و اداره جات ها می باشد که فضا را بسیار زیبا و جذاب می کند.

3b925cf9 38c7 40bb 8731 1fa6ba14ba8a

رنگ خنثی روشن

رنگ های روشن خنثی بسیار زیبا می باشند و مناسب هر خانه ای می باشد. رنگ های خنثی روشن شامل: خاکی، کرم، بژ یا رنگ شنی می باشد. این رنگ ها را با وسایل پر رنگ و جیغ ست کنید تا فضایی دلنشینی برای شما ایجاد کند.

رنگ های جیغ

یکی از پرهیجان ترین کارها در انتخاب مبل خرید مبل با رنگ های جیغ است. رنگ های: سبز، قرمز، نارنجی می باشد. این رنگ ها باعث می شود فضا شما را بسیار جذاب کند.

3f3c361e f643 4477 b596 680879dae97a

رنگ قرمز

انتخاب رنگ قرمز برای مبل بسیار جسورانه است. این رنگ باعث خواهد شد خانه شما دلنشین و دلپذیر شود. این رنگ مناسب افرادی است که هم به دنبال دکوراسیون مدرن و هم کلاسیک هستند.

رنگ طوسی

رنگ طوسی بسیار فوق العاده است و با هر ترکیبی همخوانی دارد. رنگ طوسی مناسب اتاق نشیمن می باشد و باعث می شود خانه شما روشن بنظر آید.

سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *