قیمت مبل کلاسیک ساده یافت آباد

20c81947 e5bb 4a3b 8bf7 9019cc3f4daf

مبل کلاسیک چیست؟

به مبل های کنده کاری و ریزه کاری که از شکوه زیادی برخوردار هستند مبل کلاسیک می گویند. واژه مبل کلاسیک به قرن 17 تا 19 میلادی بر می گردد. که اولین بار در دوران رنسانس از آن استفاده شده است. مبل های کلاسیک مناسب افرادی است که به دنبال زیبایی خانه خود هستند و فضای خانه آنها بزرگ است.

 

7a3e2a37 a7da 4186 bf7f 15105d059897

جنس چوب مبل کلاسیک

متریال بکار رفته در ساخت مبل کلاسیک بسیار مهم است. شما با انتخاب درست جنس چوب مبل به راحتی می توانید عمر مبل خود را تخمین بزنید. بهترین متریال مبل کلاسیک چوب راش و چوب گردو می باشد. استفاده از چوب در ساخت مبل باعث خواهد شد تا قیمت مبل بالا رود ولی به همان میزان به عمر مبل شما افزوده خواهد شد.  

منبت کاری مبل کلاسیک

یکی از مواردی که باعث خواهد شد تا مبل کلاسیک زیباتر نمایان شود منبت کارهای روی تاج و اطراف مبل است. مبل های کلاسیک به نسبت طرح آن روی چوب مبل کنده کاری خواهد شد و شما می توانید با توجه به سلیقه خود مبل خود را تهیه کنید.

دیدن محصولات مرتبط با این نوشته
مشاهده همه

متاسفانه محتوایی یافت نشد!

رنگ مبل کلاسیک

اکثر افراد برای خرید مبل کلاسیک به دنبال رنگ های مینیمال هستند. بهترین رنگ برای مبل کلاسیک رنگ سفید و رنگ طلایی است که زیبایی و منبت کاری مبل را زیباتر می کند. بیشتر افراد برای آنکه بتوانند مبل خود را با سایر وسایل ست کنند از رنگ قهوه ای استفاده می کنند.

40448a2d 7569 4397 9d75 95b379f90837

مبل کلاسیک ساده

برخی از افراد به دنبال تجمل گرایی نیستند و دوست دارند تمامی وسایلشان ساده باشد به همین منظور می توانند برای خرید مبل کلاسیک از طرح های ساده استفاده کنند. مبل کلاسیک ساده باعث خواهد شد تا شما به راحتی چندین سال از آن مبل استفاده کنید بدون آنکه آن مبل قدیمی و یا دل شما را بزند.

نحوه چیدمان مبل کلاسیک

چیدمان مبل بسیار کار سخت و هیجان انگیزی است. بهتر است هر ماه یکبار مبل های خانه خود را تغییر دهید شما با این کار انرژهای منفی خانه خود را خارج کرده و خانه خود را پر از انرژی مثبت خواهید کرد. برای چیدمان مبل کلاسیک بهتر است مبل ها را در یک ردیف که به اصطلاح به آن اتوبوسی می گویند قرار ندهید چون این مدل باعث خواهد شد یک دیوار پر از مبل باشد و سایر قسمت های خانه خالی باشد. بهترین گزینه برای چیدمان مبل کلاسیک بصورت گرد است. بهتر است مبل ها را گرد چیده و در وسط آن میز عسلی قرار دهید و یک فضای زیبا برای پذیرایی از مهمانانتان آماده کنید.

سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *