تعمیرات مبل در مشهد

1 1 6


روپوش

روپوش یک مبل کهنه، فرسوده و فرسوده را می‌توان به راحتی توسط یک روکش مبلمان بازسازی کرد. این معمولاً برای مبل های ارزان قیمت از فروشگاه مبلمان، با یک میراث قدیمی خانوادگی یا حتی یک عتیقه ارزش ندارد، هزینه های بالای بازسازی اغلب به دلیل ارزش (ایده آل) جواب می دهد. تودوزی مجدد مبل هایی که به نظر فرسوده می رسند را می توان با پارچه روکش جدید توسط اثاثه یا لوازم داخلی ارائه کرد. پارچه‌های اثاثه یا لوازم داخلی مطابق با اصل از دوره‌های مختلف نیز برای قطعات عتیقه موجود است تا ظاهری واقعی به مبلمان بدهد. هنگام انتخاب پارچه اثاثه یا لوازم داخلی، تمرکز اصلی باید بر روی کیفیت بالا و مقاومت در برابر سایش باشد تا از طولانی ترین دوام ممکن اطمینان حاصل شود. از نظر تئوری، تکه‌های مبلمان را می‌توان هر چند وقت یکبار که دوست داشتید روکش کرد، اما روکش کردن مجدد باعث هزینه‌های بالایی می‌شود. تودوزی مجدد اگر مبل در برخی مکان‌ها به شدت فرسوده شده است یا روکش‌های داخلی به شدت آسیب دیده است، می‌توانید مبل را دوباره روکش کنید یا کل روکش را تعویض کنید. یک روکش فنری نیز بدون هیچ مشکلی قابل تجدید است.

 

5 5 2


هزینه های مواد و پارچه

 اثاثه یا لوازم داخلی پارچه‌های روکش باکیفیت از حدود 1میلیون تا 10 میلیون در هر متر قیمت دارند، با پارچه‌های ارزان‌تر مقاومت سایشی و در نتیجه دوام آن اغلب به‌طور قابل‌توجهی کمتر است. پارچه های بسیار با کیفیت یا پارچه های بدلی عتیقه نیز می توانند بسیار گران تر باشند. فقط اثاثه یا لوازم داخلی می تواند بر اساس تجربه خود قضاوت کند که چه مقدار مواد مورد نیاز است، زیرا حفظ الگوی روی سطح مبل نیز مهم است. افراد عادی تمایل دارند مقدار مواد مورد نیاز را دست کم بگیرند. چرم. چرم اثاثه یا لوازم داخلی (برای پوشش مبل چرمی) معمولاً بین 10 تا 30 میلیون در هر متر مربع هزینه دارد. به خصوص انواع چرم با کیفیت بالا نیز می توانند به طور قابل توجهی گران تر باشند. اثاثه یا لوازم داخلی مصرف مواد را برای تمام پارچه های روکش نساجی با توجه به متر و برای چرم با توجه به “پوست” محاسبه می کند. یک “پوست” تقریباً با مساحت 5 متر مربع مطابقت دارد.

در اینجا نیز موارد زیر اعمال می شود: نیازهای مواد را فقط می توان با درجه ای از اطمینان توسط اثاثه یا لوازم داخلی با تجربه تخمین زد، افراد عادی معمولاً این را دست کم می گیرند. مواد اثاثه یا لوازم داخلی اینکه کدام مواد اثاثه یا لوازم داخلی مورد نیاز است و در چه مقداری کاملاً به هر مورد بستگی دارد. بنابراین تخمین هزینه ثابت نمی باشد. با این حال، در مقایسه با هزینه پارچه های اثاثه یا لوازم داخلی و هزینه های نیروی کار، هزینه مواد اثاثه یا لوازم داخلی مورد نیاز تقریباً همیشه نسبتاً کم است. هزینه های نیروی کار صرف زمان به سادگی روکش کردن یک مبل با اندازه متوسط ​​15 تا 25 ساعت کار می برد. اگر یک اثاثه یا لوازم داخلی پیچیده لازم باشد، زمان مورد نیاز برای اثاثه یا لوازم داخلی می تواند به طور قابل توجهی بیشتر شود، همانطور که در مورد قطعات عتیقه نیز صدق می کند.

 

2 2 10

هزینه تعمیر مبل چقدر است؟

 در مثال ما، تعمیر مبل 24 میلیون هزینه دارد. با این حال، عوامل متعددی بر قیمت واقعی تأثیر می گذارد. چه عواملی بر قیمت تاثیر می گذارد؟ مهمترین فاکتورها میزان مواد مورد نیاز به صورت جداگانه (پارچه اثاثه یا لوازم داخلی چرم، مواد اثاثه یا لوازم داخلی، اقلام کوچک اضافی) و زمان کار است. در مورد مسافت های حمل و نقل طولانی تر یا هزینه های حمل و نقل بیشتر (قطعات عتیقه با ارزش)، هزینه های حمل و نقل نیز در کل هزینه ها نقش دارند که نباید دست کم گرفته شوند. عوامل بیشتری را می توان در اینجا یافت.

چه امکاناتی برای صرفه جویی در هزینه ها وجود دارد؟

 هزینه ها را می توان با حمل و نقل مبل به اثاثه یا لوازم داخلی (نه برای قطعات آنتیک با ارزش) کاهش داد. خرید جدید به تنهایی نیاز به مهارت و تخصص بالایی دارد و بنابراین در بیشتر موارد توصیه نمی شود. در اینجا می توانید راه های بیشتری برای پس انداز پول بیابید.

امتیاز شما به این نوشته:
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *