همه چیز در رابطه با پایه میز تلویزیون

JT048 3

پایه تلویزیون چیست؟

پایه تلویزیون یک میز کوچک یا تخته پایینی است که تلویزیون شما روی آن قرار می گیرد. مترادف یا نام مبلمان تلویزیونی مشابه عبارتند از: کمد تلویزیون، میز تلویزیون، میز تلویزیون، کمد تلویزیون، کمد تلویزیون، تخته تلویزیون، قفسه تلویزیون، کابینت تلویزیون، کابینت تلویزیون، کابینت تلویزیون، مبلمان رسانه ای، مبلمان تلویزیون.

JT006 2

مزایای میز تلویزیون:

بدون نیاز به دیوار باربر

بدون سوراخ در دیوار

براکت لازم نیست

ذخیره سازی در زیر قفسه بسته به مدل

کابل ها را می توان پنهان کرد

با حرکت دادن دستگاه زاویه را تنظیم کنید

معایب پایه تلویزیون:

ارتفاع میز تلویزیون انعطاف پذیر نیست. ارتفاع ثابت دستگاه تلویزیون با اتصال تلویزیون امکان پذیر است.

آویز دیواری اغلب مدرن تر به نظر می رسد

مزایای پایه دیواری:

بسیاری اپتیک را مدرن تر می دانند

بسته به مدل، زوایای تنظیم بزرگ امکان پذیر است

بسته به مدل، ارتفاع همچنان پس از مونتاژ قابل تنظیم است

معایب نصب دیواری تلویزیون:

دیوار به اندازه کافی پایدار لازم است

گمانه ها ایجاد می شود

بدون فضای ذخیره سازی

کابل ها اگر در دیوار پنهان نباشند قابل مشاهده است

JT014 1

به خصوص اگر فقط برای مدت کوتاهی در یک آپارتمان اجاره ای زندگی می کنید، اگر تلویزیون روی میز تلویزیون باشد منطقی است. بنابراین لازم نیست پس از بیرون آمدن دیوار به حالت اولیه بازگردید. با این حال، هنگام استفاده از براکت دیواری برای به دست آوردن فضای ذخیره سازی برای دستگاه هایی مانند پخش کننده های DVD یا ضبط کننده هارد دیسک، تنظیم میز تلویزیون نیز منطقی است. علاوه بر این، اگر قرار باشد تلویزیون در وسط اتاق جای بگیرد، میز تلویزیون منطقی است. در این صورت مطمئن شوید که مبلمان تلویزیون از هر طرف خوب به نظر می رسد.

ارتفاع پایه تلویزیون چقدر باید باشد؟

میز تلویزیون شما باید به اندازه ای بلند باشد که بتوانید در حالت دراز کشیدن یا نشستن روی مبل به راحتی تلویزیون تماشا کنید. بهتر است آن را امتحان کنید. ارتفاع میز تلویزیون به ارتفاع مبل بستگی دارد. نکته: می‌توانید از یک پیوست تلویزیون برای بالا بردن تلویزیون در تخته‌های کم ارتفاع استفاده کنید.

JT022 1


کدام پایه تلویزیون مدرن است؟

 بسیاری از روندهای فعلی وجود دارد. هنگام انتخاب به سلیقه شخصی خود اعتماد کنید. در هر صورت، میز تلویزیون باید با سبک مبلمان اتاق نشیمن شما مطابقت داشته باشد، اگر آن را از ابتدا مبله نمی کنید. پایه تلویزیون ساخته شده از چوب جامد یک کلاسیک با کیفیت بالا و جاودانه برای ابدیت است. می‌خواهید تلویزیون‌های مدرن و با طراحی خالص را به همان اندازه در رنگ‌های سفید، سیاه یا خاکستری دوست داشته باشید. آنها را می توان به راحتی با مبلمان مختلف دیگر ترکیب کرد. آیا به دنبال یک پایه تلویزیون غیر معمول هستید؟ در مورد یک پایه تلویزیون شیک قدیمی یا کهنه – پایه تلویزیونی که عمداً ساخته شده تا قدیمی به نظر برسد، چطور؟ یا یک پایه تلویزیون صنعتی اصل را دوست دارید؟ به عنوان مثال، این می تواند از چوب قدیمی روستایی و یک قاب فلزی تیره تشکیل شده باشد.


کدام پایه تلویزیون ارزان است؟

آیا بودجه کمی برای پایه تلویزیون جدید خود دارید؟ یک پروژه DIY را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، می توانید از جعبه های میوه یا جعبه های شراب به عنوان پایه تلویزیون استفاده کنید یا یک مدل سفارشی از پالت بسازید. اگر مهارت دستی ندارید، بسیاری از پایه‌های تلویزیونی ارزان قیمت از تخته نئوپان یا قفسه‌های باز وجود دارند که می‌توانند به‌عنوان پایه تلویزیون دوبل شوند. حتی با بودجه کمتر از 100 یورو می توانید آنچه را که به دنبالش هستید پیدا کنید.

JT035


کدام پایه تلویزیون بهترین است؟

پایه های تلویزیون ساخته شده از چوب بلوط جامد یا چوب راش (چوب سخت) به ویژه جامد هستند. اما تخته های تلویزیون ساخته شده از مواد چوبی نیز می توانند بسیار پایدار باشند. به کشوهایی که خود بسته می شوند توجه کنید که به نرمی کار می کنند و لولاهای محکمی با بسته شدن نرم دارند. اگر می خواهید خانه خود را با فناوری غنی کنید، بخش ممتاز میزهای تلویزیون گزینه های مختلفی را ارائه می دهد. میز تلویزیونی که می توان کل تلویزیون را در آن پایین آورد چطور؟ یا به بلندگوهای یکپارچه نیاز دارید؟ خیلی چیزها با مبلمان رسانه ای امکان پذیر است.

سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *