مبل استیل کلاهدوز مشهد

5 5 1


شما هر روز مبل نمی خرید، بنابراین انتخاب اغلب دشوارتر از حد انتظار است. ما به شما می گوییم که بهترین مبل برای شما کدام است. مبل باید چه پارچه ای و چه رنگی باشد؟ آیا باید کاربردی باشد یا فقط شیک به نظر برسد؟ چه شکل و اندازه ای باید داشته باشد و چه سبک زندگی باید داشته باشد؟ یک مبل خوب باید معیارهای زیادی را داشته باشد تا بتواند همراهی طولانی مدت برای شما و خانواده شما باشد. مایلیم قبل از خرید مبل به مهمترین سوالات پاسخ دهیم تا از قبل به تمام نکات مهم توجه کرده و در نهایت مبل رویایی شخصی خود را پیدا کنید. ما به شما در مورد شکل‌ها، اندازه‌ها، رنگ‌ها، روکش‌ها، ویژگی‌ها، سبک‌ها و نحوه پیدا کردن بهترین مبل راحتی را به شما آموزش خواهیم داد. ببینید کدام مدل بیشتر به شما می آید و سال ها از مبل رویایی جدید خود لذت ببرید!

 

2e724e80 9c94 4747 8045 b96ec6ba275d

کدام روکش مبل بهترین است؟

اینکه کدام پارچه روکش برای مبل جدید شما مناسب تر است بستگی به نحوه استفاده شما از مبل جدید در زندگی روزمره دارد. آیا کودکانی دارید که روی مبل مشغول بازی، خوردن و نوشیدن هستند؟ آیا در خانه سگ یا گربه وجود دارد؟ آیا باید در مهمانی های وحشیانه و شب های سینما مقاومت کند؟ یا اینکه به ندرت استفاده می شود و بیشتر جنبه تزئینی دارد؟ انتخاب روکش مبل مناسب به نوع و میزان استفاده بستگی دارد. برای اینکه بتوانید انتخابی مناسب و متناسب با نیاز خود داشته باشید، انواع روکش ها و خواص آنها را معرفی می کنیم.


مبل میکروفیبر

 پارچه های کاناپه ساخته شده از میکروفیبر مخصوصاً به راحتی نگهداری می شوند و بسیار مستحکم هستند. مقاومت سایشی بالایی دارند و بسیار بادوام هستند. بافت متراکم و خاصیت دافع کثیفی آن ها را در صورت وجود کودکان یا حیوانات در خانه به بهترین روکش مبل تبدیل می کند. این پارچه ها را معمولاً می توان با ابزارهای ساده تمیز کرد و نیازی به مراقبت پیچیده ای ندارد. پارچه های میکروفایبر در سطوح، ساختار، نقش برجسته و رنگ های مختلف موجود هستند. علاوه بر این، پارچه های ساخته شده از میکروالیاف برای مبتلایان به آلرژی بسیار مناسب هستند، زیرا به سختی تمایل به ایجاد کرک دارند. در مجموع، میکروفایبر یک روکش مبل عالی برای هر خانواده است.

2 2 2


مبل چرم

پارچه های چرم بدلی جایگزین خوبی برای روکش های چرم واقعی هستند زیرا خرید آنها ارزان تر است. آنها همچنین در هنگام تمیز کردن و مراقبت به توجه بسیار کمتری نیاز دارند. سطوح صاف و ساختار یافته برای چرم مصنوعی موجود است. این نوع روکش برای کودکان بسیار مناسب است زیرا به راحتی تمیز می شود. با این حال، حیوانات نباید مستقیماً با روکش چرم مصنوعی تماس داشته باشند، زیرا پنجه های آنها می تواند باعث ایجاد خراش شود. اگر دوستان حیوان شما دوست دارند روی مبل دراز بکشند، حتماً باید از پتو به عنوان پایه استفاده کنید. در بهترین حالت، به هیچ وجه اجازه ندهید حیوانات روی کاناپه قرار بگیرند یا به طور کامل از استفاده از پوشش چرم مصنوعی خودداری کنند. همچنین جایگزین های خوبی خواهید یافت که از میکروفیبر ساخته شده اند. به طور خلاصه: پارچه‌های چرم مصنوعی برای خانواده‌هایی که هیچ حیوانی در آن زندگی نمی‌کند یا به طور کلی حیوانات اجازه حضور در مبل را ندارند، مناسب است.

مبل با پارچه بافته شده

 با یک بافت صاف، سطح یکنواخت است. از طرف دیگر پارچه بافته شده معمولاً ساختار بافته ضخیم تری دارد. هر دو نوع پارچه به لطف الگوها و ساختار بافت عالی بسیار شیک و باکیفیت به نظر می رسند. آنها جلوه خاصی به مبل شما می دهند. مراقبت از پارچه های بافته شده و بافت های تخت معمولاً نسبتاً آسان است. کثیفی های سست را می توان به سادگی با جاروبرقی پاک کرد و پاک کرد. با این حال، اگر حیوانات یا کودکان در خانه زندگی می کنند، این مواد توصیه نمی شود. ساختار بافت به این معنی است که پنجه ها می توانند در پارچه گیر کنند و لکه ها می توانند به عمق پارچه نفوذ کنند، جایی که پاک کردن آنها بسیار دشوار است. تنها تفاوت این دو ماده در ضخامت ساختار آنهاست. پارچه های بافته شده و بافت های تخت به مبل شما طراحی باکیفیتی می بخشد و چشم نوازی را در اتاق نشیمن ایجاد می کند.


مبل چرم اصل

یک مبل با روکش چرم طبیعی بسیار کلاسیک است و به سادگی شیک به نظر می رسد. آنها به عنوان یک نوع چرم صاف، با ساختار خاص یا سطح زبر موجود هستند. روکش های چرم اصل نیاز به مراقبت خوبی دارند تا اطمینان حاصل شود که بادوام باقی می مانند و برای مدت طولانی خوب به نظر می رسند. مانند پوست انسان، یک روکش چرمی طبیعی باید هر از گاهی مرطوب شود تا شکننده و ترک نخورد. فقط از محصولات مناسب برای مراقبت از چرم استفاده کنید. چرم احساس نرمی دلپذیری دارد و با دمای بدن سازگار است. اگر حیواناتی دارید، آنها نباید مستقیماً با پوشش تماس داشته باشند. اگر سگ دوست دارد روی کاناپه دراز بکشد، توصیه می شود یک پتو روی مبل قرار دهید. اگر حیوانات با شما اجازه روی مبل را نداشته باشند، پوشش چرم واقعی حتی مناسب تر است. برای کودکان، این روکش ها مشکلی ایجاد نمی کنند تا زمانی که مراقب باشید اسباب بازی های تیز روی مبل وجود نداشته باشد که به سطح آن آسیب برساند. مایعات ریخته شده را می توان به راحتی پاک کرد، اما باید فورا تمیز شوند.

4 4 1


مبل مخملی

 روکش مخملی دارای سطح مخملی و احساس نرمی خاصی است. اگر پارچه را نوازش کنید، بسته به شدت نور، رنگ آن تغییر می کند و سایه های زیبایی ایجاد می شود. پارچه های مخمل درخشندگی زیبایی دارند و بسیار شیک به نظر می رسند. مراقبت از این پارچه ها بسیار آسان است، اما در صورت وجود حیوانات در خانه نباید آنها را انتخاب کرد. در بدترین حالت، پنجه های تیز و نوک تیز می توانند آثار خراش نامناسبی را در پارچه به جا بگذارند که دیگر نمی توانید از شر آن خلاص شوید. این پارچه برای کودکان مشکلی ندارد زیرا ضد لک است و به راحتی تمیز می شود.

مبل رنگی

 مبل با توجه به اندازه اش، لهجه رنگی مهمی را در اتاق نشیمن شما ایجاد می کند. تحت هیچ شرایطی رنگی را انتخاب نکنید که به سرعت از آن خسته شوید. البته بقیه وسایل نیز باید با رنگ مبل هماهنگ باشد. آیا می خواهید مبل شما به نقطه کانونی رنگارنگ تبدیل شود؟ آیا به دنبال رنگی لطیف و جذاب هستید؟ یا یک رنگ بسیار کلاسیک و جاودانه را ترجیح می دهید؟ مهمتر از همه، مهم است که بدانید مبل چه هدفی را در اتاق باید انجام دهد. آیا مبل جدید باید به نقطه کانونی در اتاق نشیمن تبدیل شود یا باید به طور محجوب با وسایل کلاسیک ترکیب شود؟ ما به شما کمک می کنیم تا رنگ مناسب را پیدا کنید تا مبل جدید شما کاملاً با فضای داخلی شما مطابقت داشته باشد.

سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *