تزئین خانه و اتاق خواب با گل های طبیعی

6


گیاهان نه تنها داروهای طبیعی برای برخی بیماری‌ها هستند و میوه‌های خوراکی را فراهم می‌کنند، بلکه اکسیژن تازه را در خانه شما فراهم می‌کنند و به آرامش شما کمک می‌کنند. علاوه بر این، آنها به عنوان یک دکوراسیون برای خانه شما عمل می کنند! وقتی صحبت از تزیین خانه با گیاهان و گل می کنیم، منظورمان فقط یک گیاه روی میز یا روی یک مبلمان در کنار یک شی زیبا نیست. ما همچنین به امکانات کمی اصلی‌تر فکر می‌کنیم، مانند مثال. به عنوان مثال، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است: چند چوب گل روشن که از سقف آویزان شده اند چطور؟ مطمئناً مهمانان خود را با این ایده تزئینی شگفت زده خواهید کرد و آنها را تشویق به تقلید کنید.

2


و اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که یک بالکن یا تراس داشته باشید، می توانید مجموعه کوچکی از گلدان های گل با رنگ ها و اشکال مختلف، هر کدام با انواع گل های متفاوت، ایجاد کنید تا تنوع بیشتری به مجموعه اضافه کنید.


کدام گیاهان برای این فصل از سال بهترین هستند؟ در اینجا چند پیشنهاد برای استایل های تابستانی وجود دارد: ارکیده ها: ارکیده ها گیاهان ظریفی هستند که به خانه شما حس پیچیده ای می دهند. توجه داشته باشید که این گونه گیاهی ظریف است و در تابستان نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرد، زیرا گرما می تواند به آن آسیب برساند. اسطوخودوس: اسطوخودوس نه تنها برای تزئین استفاده می شود، بلکه بوی تند و مشخصی نیز می دهد. نیلوفرها: نیلوفرها لطافت و معصومیتی را به خانه شما می بخشند. این گل ها برای رشد به آب کمی و آفتاب زیادی نیاز دارند. آیا ایده دیگری برای تزئین خانه خود با گیاهان و گل دارید؟


گیاهان و گل ها قطعاً در هر خانه ای قرار دارند – چه یک خانه بزرگ در کشور یا یک آپارتمان مدرن در شهر. سبز تازه آرامش و گرما را تضمین می کند و ارائه ماهرانه به هر اتاق جلوه ای کاملاً جدید می دهد. اما کدام گیاه یا گل را باید برای تزیین کامل چهار دیوار خود انتخاب کرد؟ کاکتوس ها، گیاهان گلدانی یا دسته گل های تازه را به عنوان شیرینی روی کیک دکوراسیون منزل خود ترجیح می دهید؟ البته سلیقه ها بسته به نوع خانه متفاوت است. و هر آپارتمانی نمی تواند لمس گرمسیری نخل محبوب یوکا یا طعم رمانتیک ارکیده را تحمل کند. اگر همیشه به این فکر کرده اید که کدام گیاه یا گل مناسب شماست، پس به جای درستی آمده اید. زیرا ما برای شما متوجه شده ایم که کدام گیاهان و گل های داخلی خانه شما هستند!

گیاهان و گل برای ذهن خلاق


گیاهان رنگارنگی که زندگی را به غرفه می بخشند برای گیاهان خلاق در میان شما مناسب هستند. علاوه بر این، گلدان مناسب و چیدمان اصلی گیاه انتخاب شده نیز نقش تعیین کننده ای برای افراد خلاق دارد. بنابراین، دیوار سبز در تصویر بالا برای نوع خلاق زندگی عالی است. پوسترها، نقاشی ها و چاپ های هنری دیروز بودند – حالا این گیاه تازه ای است که به عنوان برجسته به دیوار وصل شده است. باغ توت‌فرنگی معلق در تصویر نیز با جعبه‌های گل دراز به رنگ سفید ساده چیده شده بود که آن را به یک نقطه برجسته در کل اتاق تبدیل می‌کرد. مهم است که گیاهان توت فرنگی شما نور کافی داشته باشند، بنابراین در صورت امکان جعبه های گل را در یک اتاق پر از نور قرار دهید!

3


بهشت طبیعی برای مستقل ها


یکی از نکات برجسته در هر خانه طبیعتاً گلخانه خود شما است، جایی که می توانید هر طور که می خواهید باغبانی کنید. این به عنوان یک خلوت و واحه آرامش در خانه شما عمل می کند و بخش لازم از طبیعت و خلق و خوی خوب را حتی در روزهای بارانی فراهم می کند. تصویر بالا به وضوح نشان می دهد که هنرستان داخلی تابش دلپذیرتری از نور را با فضای سبز مناسب فراهم می کند. به لطف جلو پنجره بزرگ، رنگ سبز سرسبز بر کل فضای اتاق مجاور نیز تأثیر می گذارد. بسته به باغ، گیاهان گرمسیری نیز می توانند طبیعتی خالص در خانه شما ایجاد کنند. گیاهان مفید و میوه ای مانند گیاه موز در باغ نشیمن احساس راحتی می کنند. گیاهان معطر مانند یلانگ یلانگ یا یاسمین شب می توانند لحظات خوشی را در باغ گرم ایجاد کنند. و انجیر، زیتون و انار در باغ‌های گرم‌نشده بهترین رشد را دارند.


کاکتوس های کم نگهداری برای افراد آرام


کاکتوس نشانه روشنی از نوع زندگی آرام است. بدون دردسر زیاد، برخی از کاکتوس‌های زیبا داخل چرخ دستی خرید قرار می‌گیرند و سپس روی لبه پنجره حمام یا حتی لبه وان قرار می‌گیرند. این یک راه ساده برای ادغام کاکتوس به عنوان یک دکوراسیون در خانه شما است. با این حال، کاکتوس، ساکولنت‌ها و شرکت‌های دیگر از ویژگی‌های تزیینی واقعی هستند که با کمی خلاقیت می‌توانند هم اتاقی‌های فوق‌العاده‌ای در تمام اتاق‌های خانه شوند. در حمام نمونه، بسیاری از انواع مختلف کاکتوس‌ها با یکدیگر ترکیب شدند، بنابراین در حمام ساده ظاهری مدرن ارائه کردند. شما می توانید با کاکتوس های نسبتا ارزان و بسیار متنوع منظره ای پر جنب و جوش در چهار دیواری خود ایجاد کنید. گلدان‌های گل ساده ساخته شده از سرامیک یا شیشه را اضافه کنید – و دکوراسیون خانه سبز برای افراد آرام انجام می‌شود!

4


گیاهان آویزان برای رویاپردازان

چه کسی دوست ندارد هر از گاهی در رویاهای زیبایی که درهای دنیایی دیگر را می گشایند غرق شود؟ رویاپردازان هر از گاهی از زندگی روزمره فرار می کنند و البته به محیط مناسب برای این کار نیاز دارند. اگر خود را به عنوان یک رویاپرداز طبقه بندی کنید، طبیعتاً به یک خلوت خارق العاده نیز نیاز دارید که در آن بتوانید بدون مزاحمت رویاپردازی کنید. جزییات خاصی از چنین واحه های آرامش، گیاهانی هستند که تکه ای از طبیعت را به خانه شخصی شما می آورند.

برای ما، مخفیگاه شخصی در تصویر بالا کاملاً طراحی شده است، زیرا جلوی پنجره بزرگ نقاط روشنی را ایجاد می کند و با گیاهان متعدد و کوسن های رنگارنگ تزئین شده است. عنصر تزئینی مورد علاقه رویاپردازان قطعاً گیاهان آویزان هستند. چه شاه پروانه، چه شمعدانی و چه مرد – تکان دادن ملایم یک گیاه آویزان در خانه رویاپرداز ضروری است.

سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *