بهترین چوب برای مبل سلطنتی کدام است؟

چوب برای مبل سلطنتی کدام است؟

وقتی از مبل‌های سلطنتی صحبت می‌کنیم اولین نکته‌ای که در ذهن خود به آن فکر می‌کنیم طراحی و نوع چوب آن است. بهترین چوب برای مبل سلطنتی می‌تواند دارای ویژگی‌های متنوعی باشد. اگر بخواهیم چندتا از این بهترین‌ چوب‌ها را معرفی کنیم باید به چوب‌هایی مثل گردو، راش، افرا، توسکا، بلوط، روس، چنار، صنوبر، ساج و ماهون اشاره کنیم.
هر کدام از این چوب‌ها متناسب با ساختار خود از ویژگی‌های متنوعی برخوردار هستند. شناخت ویژگی‌های آن‌ها می‌تواند در انتخاب یک مبل باکیفیت نیز به ما کمک زیادی کند. اگر دوست دارید به طور کامل با بهترین‌ چوب‌ها برای ساخت مبل‌های سلطنتی آشنا شوید تا انتهای این محتوا با ما همراه باشید.

آشنایی با انواعی از بهترین‌ چوب‌ها برای مبل سلطنتی

برای اینکه بهترین چوب برای مبل سلطنتی را بشناسید، باید به جنس هر یک از چوب‌ها دقت داشته باشید بهترین چوب‌ها که به عنوان متریال برای مبلمان سلطنتی استفاده می‌شود، باید دوام، استحکام و در عین حال زیبایی خاص خود را داشته باشند. انتخاب یک چوب مناسب باعث می‌شود که دوام مبلمان شما افزایش پیدا کند.
در ضمن با مشکلاتی مانند سروصدای چوب مبل، سست شدن، از بین رفتن مقاومت چوب، شکستگی و پوسیدگی چوب در اثر گذر زمان و رطوبت مواجه نخواهید شد. چوب‌های زیادی هستند که می‌توان برای ساخت و تولید مبلمان سلطنتی به سراغ آن‌ها رفت که در ادامه به طور کامل تمام این چوب‌ها را بررسی می‌کنیم.
البته قبل از آن باید اشاره کنیم برای تهیه انواع لوازم دکوراسیون چوبی نظیر مبل سلطنتی و کمد چوبی می‌توانید از طریق بخش محصولات سایت فروشگاهی ما یعنی هیلدا چوب اقدام کنید.

تک آنا

برای خرید کاناپه تک آنا کلیک کنید

چوب گردو

اولین و بهترین چوب برای مبل سلطنتی که همه به سراغ آن می‌روند، چوب گردو است که باکیفیت‌ترین نوع چوب مبل محسوب می‌شود. این چوب بسیار مقاوم، با دوام و مستحکم بوده به‌طوری که علاوه بر ساخت مبلمان سلطنتی برای ساخت و تولید سایر محصولات چوبی نیز از آن استفاده می‌شود. مقاومت چوب گردو در برابر پوسیدگی، رطوبت و گذر زمان نیز بالا خواهد بود.
از لحاظ ظاهری این چوب تراکم و بافت یک دست داشته و کاملاً زیبا است. اگر نگران نفوذ حشرات در چوب هستید، باید بدانید که چوب گردو در برابر این مشکل نیز کاملاً مقاوم است و به ندرت حشره‌ای می‌تواند وارد آن شود.
تمام این ویژگی‌ها در کنار یکدیگر باعث شده‌اند تا این چوب یکی از گران‌ترین و بهترین چوب‌ها برای تولید مبلمان به ویژه مبلمان سلطنتی به حساب بیاید. اگر قصد خرید مبل سلطنتی و یا حتی خرید مبل کلاسیک را داشتید، می‌توانید محصولات و اطلاعات جذابی را در سایت ما مشاهده کنید.

چوب راش

گزینه بعدی که در روند ساخت مبلمان سلطنتی از آن استفاده می‌شود، چوب راش است. این چوب در مقایسه با چوب گردو قیمت پایین‌تری دارد. اما بسیار انعطاف پذیر بوده و در برابر سایش مقاوم است.
اگر دوست دارید که مبلمان سلطنتی شما تراشکاری زیادی داشته باشد، چوب راش را به شما پیشنهاد می‌کنیم. زیرا چوب‌های راش بسیار خوش‌تراش هستند. از این رو می‌توان آن‌ها را گزینه‌ای مناسب برای مبلمان و یا حتی محصولاتی مثل میز کنسول نیز معرفی کرد. برای تهیه این محصولات تنها کافی است از بخش محصولات فروشگاه ما دیدن کنید.

چوب افرا

یکی از گزینه‌های عالی برای ساخت مبلمان سلطنتی چوب افرا است. این چوب‌ها در لیست بهترین چوب برای مبل سلطنتی قرار می‌گیرند. زیرا کاملاً سخت و مقاوم هستند و کاربرد زیادی دارند.
این چوب به علت سنگینی و سختی زیاد انعطاف کمی داشته اما بافت آن کاملاً یکنواخت است. همین مسئله باعث می‌شود امکان پرداخت بیشتر در آن وجود داشته باشد. جالب است بدانید تشخیص چوب مبل به ویژه برای مبل‌های سلطنتی کار سختی است که ما در فروشگاه هیلدا چوب تمامی نکات پیرامون آن را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

چوب برای مبل سلطنتی

چوب توسکا

توسکا یکی از پرطرفدارترین چوب‌ها برای ساخت مبلمان به حساب می‌آید. کاربرد اصلی و تخصصی این چوب استفاده از آن برای انواع مبل راحتی و مبل سلطنتی است. چوب توسکا ساختار محکم و مقاوم داشته در برابر رطوبت و گرمای زیاد آسیب نمی‌بیند.
طرح و رنگ چوب توسکا خاص و منحصر به فرد است که تنوع بالایی نیز دارد. همچنین چوب توسکا در برابر شکستن و خراش نیز مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد که این موضوع باعث شده انتخاب مناسبی برای مبلمان سلطنتی باشد.

چوب بلوط

بلوط یکی از چوب‌های مرغوب برای تولید مبلمان محسوب می‌شود. این چوب معمولاً در دورنگ سفید و قرمز در بازار دیده می‌شود که علاوه بر ساخت مبلمان، در ساخت مصنوعات چوبی نیز کاربرد دارد.
طیف رنگی چوب بلوط به گونه‌ای است که به آرامی رنگ تیره به خود می‌گیرد و همین مسئله باعث شده تا جلوه زیبایی داشته باشد و بدون رنگ کاملاً دیدنی به نظر برسد. علاوه بر زیبایی‌های ظاهری چوب بلوط مقاومت و قابلیت روانکاری بالایی داشته که برای استفاده طولانی مدت طی سال‌های مداوم گزینه خوبی است.

چوب روس

به چوب‌هایی که از کشور روسیه وارد می‌شوند، چوب روس یا سفید گفته می‌شود. این چوب‌ها برای مبلمان کلاسیک و سلطنتی امروزی به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرند. به طور کلی چوب روس از درخت کاج روسی به دست می‌آید.
این چوب‌ها چگالی بالایی داشته و همین مسئله باعث شده تا در برابر خوردگی مقاوم باشند و طول عمر بالا از خود نشان دهند. جالب است بدانید که چوب نراد یکی از انواع مختلف چوب روسی به شمار می‌آید که برای تولید انواع مبلمان سلطنتی و حتی مبلمان راحتی استفاده می‌شود.

کلاسیک آنا 1

برای خرید مبل کلاسیک آنا کلیک کنید

چوب چنار

چنار یکی از چوب‌های خوب برای مبل سازی است که از آن به عنوان بهترین چوب برای مبل سلطنتی نیز یاد می‌شود. این چوب بافت و رنگ زیبایی داشته و استحکام بالای آن باعث شده تا در تولید محصولات چوبی استفاده شود.
چوب چنار با وجود زیبایی ظاهری مقاومت بالا و دوام خوبی که از خود نشان داده، قیمت بسیار مناسبی نیز دارد که قیمت مناسب آن عامل مهم برای افزایش شمار طرفداران این چوب در مبل سازی است.

چوب صنوبر

چوب صنوبر استحکام بالا در برابر فشار، خط و خش و ضربه‌های فیزیکی دارد. اما در عین حال سبک، نرم و قابل برش بوده که می‌توان طرح‌های مختلف را روی آن پردازش کرد.
چوب صنوبر بسیار زیبا، ماندگار و پایدار بوده و قابلیت رنگ آمیزی بالایی داشته و حتی در برابر آتش نیز مقاوم است. با تمام این اوصاف چوب صنوبر نیز در لیست چوب‌های قیمت مناسب قرار گرفته است.

چوب ساج

چوب درخت ساج بهترین چوب برای مبل سلطنتی است. زیرا این چوب رنگ طلایی داشته و با بافت زیبا و مناسب خود برای انواع مبلمان سلطنتی لوکس و تجملی مناسب است. چوب ساج با ویژگی‌های زیبایی که دارد از مقاومت بالا در برابر رطوبت، حشرات و گذر زمان برخوردار بوده که این مسئله باعث شده به عنوان گزینه مناسبی برای استفاده در چوب مبلمان به شمار بیاید.

چوب ماهون

یکی از چوب‌های منحصر به فرد برای ساخت مبلمان سلطنتی چوب ماهون بوده که جزو چوب‌های سخت به شمار آمده و بسیار گران و با ارزش است. رنگ چوب ماهون بین قهوه‌ای تیره تا قهوه‌ای متوسط، قهوه‌ای قرمز و… متغیر بوده که می‌توانید طبق سلیقه خود رنگ مناسب را انتخاب کنید.

چوب برای مبل سلطنتی

چوب مناسب برای ساخت مبل سلطنتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

اگر در جستجوی بهترین چوب برای مبل سلطنتی هستید، باید به شما بگوییم که چوب مناسب برای ساخت مبل سلطنتی باید از ویژگی‌های خاصی برخوردار باشد. از آنجایی که چوب‌ها نسبت به یکدیگر متفاوت هستند، شما باید از چوب‌هایی استفاده کنید که از ویژگی‌های زیر برخوردار باشند.

  1. مقاومت بالا در برابر ضربه
  2. عدم پس دادن رنگ
  3. جذب رنگ خوب
  4. عدم کش آمدن چوب در اثر فشار
  5. مقاومت بالا در برابر گذر زمان
  6. عدم سست شدگی چوب طی مدت زمان طولانی
  7. قابلیت تراش، شکل پذیری، پرداخت و منبت کاری
  8. عدم ایجاد سروصدا در اثر گذر زمان
  9. مقاوم در برابر نفوذ حشرات
  10. مقاوم در برابر رطوبت و پوسیدگی

گران‌ترین و ارزان‌ترین چوب برای مبلمان سلطنتی را بشناسید!

ضمن شناخت بهترین چوب برای مبل سلطنتی خوب است که با گران‌ترین و ارزان‌ترین چوب‌ها برای ساخت این مبلمان نیز آشنا شوید. زیرا اصلی‌ترین نکته‌ای که روی قیمت مبلمان تأثیر می‌گذارد، میزان ارزش و قیمت چوب آن است.
بهتر است که شما یک مبل سلطنتی با چوب مقاوم و با کیفیت را انتخاب کنید که در عین حال قیمت مناسب نیز داشته باشد. اما اگر قیمت برای شما چندان مهم نیست و دوست دارید که چوب با کیفیت و حتی گران را خریداری کنید، باید بگوییم که چوب‌هایی مانند راش و گردو به علت وارداتی بودن قیمت بالاتری دارند.
اما در مقابل، چوب‌هایی مثل؛ نراد، چوب‌های نرم، چوب کاج و… از ارزان‌ترین چوب‌ها در بازار مبل ایران به حساب می‌آیند. البته ارزان بودن این چوب‌ها به معنای کیفیت پایین آن‌ها نبوده و این چوب‌ها نیز کیفیت بسیار بالایی برای ساخت مبل سلطنتی دارند.

Original price was: 42,500,000 تومان.Current price is: 39,100,000 تومان.

مبل راحتی مدل مایسا

Original price was: 6,900,000 تومان.Current price is: 6,600,000 تومان.

میز جلو مبلی و عسلی مدل JS023

Original price was: 9,500,000 تومان.Current price is: 9,100,000 تومان.

میز جلو مبلی و عسلی مدل JS003

Original price was: 59,000,000 تومان.Current price is: 54,200,000 تومان.

مبل راحتی مدل لورا

Original price was: 33,200,000 تومان.Current price is: 30,500,000 تومان.

میز ناهار خوری مدل روما

خرید انواع مدل های مبلمان، میزناهار خوری، جلومبلی و عسلی
جهت دیدن محصولات بیشتر بر روی دکمه کلیک کنید.

کلام پایانی

نوع چوب در ساخت مبل‌های سلطنتی نقش زیادی در زیبایی و به ویژه طول عمر آن‌ها خواهد داشت. ما در این محتوا سعی کردیم بهترین چوب‌ها را برای مبل‌های سلطنتی معرفی کرده و ویژگی‌های بارز هر کدام را از نظر ساختاری و ظاهری به طور کامل عنوان کنیم. همچنین در رابطه با گران‌ترین و ارزان‌ترین چوب‌ها برای مبل‌های سلطنتی نیز در این محتوا صحبت شد تا شما بتوانید انتخابی اصولی و دقیق داشته باشید.
در انتها امیدواریم با مطالعه این محتوا بتوانید در تشخیص بهترین چوب برای مبل سلطنتی به بهترین شکل عمل کنید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید سؤالات خود را برای ما کامنت کرده تا سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان ما در فروشگاه هیلدا چوب پاسخگوی شما باشند.

امتیاز شما به این نوشته:
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *