سرویس چوب عروس

SC005 BATIS


اگر به اطرافمان توجه کنیم بیشتر وسایل موجود در منزلمان از چوب ساخته شده است. با خرید وسایل چوبی می توانید خانه زیبایی داشته باشید و به دلیل بکار رفتن چوب در ساخت محصولات حال و هوای جنگلی به ما خواهد داد و باعث خواهد شد تا ما آرامش را در خانه مان داشته باشیم. ما در مجموعه هیلدا چوب انواع و اقسام محصولات چوبی را به فروش گذاشته ایم تا شما به نسبت سلیقه تان آنهارا انتخاب کنید. وسایل چوبی موجود در هیلدا چوب اعم از : آینه و کنسول ، میزتلویزیون ، ویترین ، میز تحریر ، میز کار ، میز کامپیوتر و… که انواع مختلف آن در صفحه محصولات قابل نمایش است.

JT042 1

سرویس چوب عروس شامل چیست؟ + قیمت در مشهد

سرویس کامل برای زندگی را تهیه کنند.ولی در قدیم اگر یادتان باشد زندگی ها بسیار آسان بود و شاید جهیزیه عروس در یک چمدان جمع می شد اما امروزه به علت پیشرفت زندگی ها و گرانی اجناس خانواده ها سعی می کنند وسایل منزل عروس وداماد را تقسیم کنند تا از نظر مالی فشار بر روی یک خانواده نباشد. که یکی از سرویس های بسیار مهم و الزامی خرید سرویس چوب عروس است. سرویس چوب عروس شامل: مبلمان، میزناهارخوری، جاکفشی، میزتلویزیون، ویترین، گنجه، سرویس خواب و… می باشد.

JC031 2

مبلمان عروس

امروزه مبلمان یکی از اصلی ترین بخش های یک خانه محسوب می شود و همانطور که می دانید زمانی که وارد هر خانه ای می شویم اولین چیزی که نظر مارا به خودش جذب می کند مبلمان است. پس باید در خرید آن دقت لازم را داشته باشیم.

96964084 1d71 4f02 ba44 1d6689134cd8

اولین قدم برای خرید مبلمان عروس در نظر گرفتن سلیقه است.باید توجه کنید که چه نوع سبکی مدنظرتان است،امروزه به علت تنوع بسیار بالا در انواع و اقسام سبک ها و رنگ ها آدم را گیج می کند پس بهتراست قبل از خرید به سبک و رنگ دلخواهتان توجه کنید.

میز ناهارخوری عروس

بعد از انتخاب سبک مبل نوبت می رسد به انتخاب میزناهارخوری،برای خرید میزناهار بهتر است دقت کنیم به سبک مبلمانی که انتخاب کردیم.مثلا اگر مبل راحتی وکلاسیک خریداری کردیم نباید به هیچ عنوان از میزناهارخوری سلطنتی استفاده کنیم چون به شدت دکوراسیون منزل شما را زیر سوال می برد.اگر مبلمان شما راحتی است بهتر است از سبک میزناهارخوری اسپرت استفاده کنیم.

dea20ee5 55de 4af1 997f c766034c11cd

میز تلویزیون عروس

بعد از انتخاب مبلمان و میزناهارخوری باید بریم سراغ میز تلویزیون، یکی دیگر از مواردی که خیلی جلوی چشم است میزتلویزون است.بهتراست میزتلویزیون را سبک و رنگ مبلمان انتخاب کنیم که تمام سرویس چوب عروس باهمدیگر ست شود.

JT053 1

ویترین عروس

برخی از عروس ها علاقه بسیاری زیادی به دکوریجات و ظروف گران قیمت دارند،که بابت هر ظرف یا دکوری قیمت های گزافی پرداخت می کنند به همین منظور این ظروف را نباید در دسترس قرار بدهند به علت آنکه ممکن است در پذیرایی و یا دردست کودکان بشکند ولی کلی هزینه از بین برود به همین منظور باید برای این جور خانه ها عروس ها باید از ویترین استفاده کنند تا این دکوری های گران قیمت را داخل آن قرار بدهند و به عنوان دکوری در پذیرایی خود قرار بدهند.

جاکفشی عروس

یکی از وسیله های بسیار مهم در هر منزلی خرید جاکفشی است،امروزه اکثر خانه ها آپارتمانی هستند و گذاشتن کفش ها درب منزل ممنوع است وباید همه افراد در منزل خود از جاکفشی استفاده کنند و کفش های خود را داخل آن قرار بدهند.امروزه تنوع های بسیار زیادی در جاکفشی است می توانید از جاکفشی هایی که مانند کمد هستند استفاده کنید و در ورودی منزل خود قرار بدهید و علاوه بر کفش لباس های خود را داخل آن قرار دهید.

JJ010 2

سرویس خواب عروس

یکی از واجبات خانه عروس خرید سرویس خواب آن است.سرویس خواب عروس شامل :تخت، دراور، آینه و پاتختی است.

سعی کنید از تخت های استاندارد استفاده کنید به علت آنکه فضای اتاق خوابتان را شلوغ نکنید(در مورد تزئین اتاق خواب عروس بخوانید) سرویس خوابتان را از فروشگاه های معتبر خرید کنید چون تخت شما یکی از مهمترین بخش های سرویس خوابتان است و شما حداقل می خواهید 4الی 6 سال از آن به راحتی استفاده کنید و جنس آن باید حتما از چوب های روکش دار و باکیفیت ساخته شده باشد. و تشک تخت را باید از بهترین جنس خرید کنید تا اگر مدت طولانی روی آن خوابیدین فشار بر روی ستون فقراتتان وارد نشود.

SM082 MAHOUR 2
سیدسینا بزرگی
دیدگاه کاربران
1 دیدگاه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *