مبل مینیمال چیست؟

مینیمال چیست؟

مبل مینیمال جزو سبک‌های مبل راحتی است که با ویژگی‌های خوب خود توانسته نظر مشتریان را جلب کند. در ساخت این مبلمان متریال درجه یک استفاده شده به همین دلیل در برابر فشار و ضربه استحکام لازم را دارد. تنوع طرح و رنگ در مبل مینیمال بالا است و توانسته هر سلیقه‌ای را با خود همراه سازد.
نشیمن نرم و راحت با ارتفاع کم و دسته‌های بالشتی و نرم باعث شده تا مصرف کنندگان روی این مبل احساس راحتی کنند. مناسب بودن قیمت مبل مینیمال رقابت را برای خرید دو چندان کرده است. سادگی مشخصه اصلی این مبلمان است که آن را از سایر مدل‌ها متمایز می‌کند. در ادامه شما را با این مبلمان کاربردی بیشتر آشنا می‌کنیم.

مبل مینیمال چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

هدف از طراحی مبل مینیمال به تصویر کشیدن سادگی است به همین دلیل نمایی ساده بدون تزیین و جزئیات اضافه دارد. رنگ این مبلمان بیشتر خنثی است و در آن رنگ‌های فانتزی و تند استفاده نمی‌شود. دوخت ساده و خطوط صاف جذابیت این مبلمان را دو چندان کرده است.
در ساخت مبل مینیمال رنگ‌هایی چون سفید، کرم، طوسی، مشکی، قهوه‌ای، بژ و نباتی بیشترین کاربرد را دارند. ساده بودن باعث شده تا این مبلمان سطح کاربری گسترده‌ای داشته باشد. برای چیدمان مبل 7 نفره سبک مینیمال بهتر است به این مطلب مراجعه کنید. مبل مینیمال از نظر شکل ظاهری ویژگی‌هایی دارد که در اینجا به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

مبل مینیمال ترک

  • دارای مدل‌های زیاد با طرح و رنگ متنوع
  • استفاده از پارچه با رنگ‌های ساده و خنثی و ترکیب رنگ سرد و گرم
  • کم ارتفاع بودن کاناپه‌های مبل مینیمال
  • نرم و راحت به دلیل ساختار اسفنجی حجیم
  • طراحی ساده‌ با تزیینات کم
  • کم بودن مقدار چوب و زیاد بودن حجم اسفنج
  • دارای پایه‌های کوتاه و ظریف و ساده
  • وزن کم و جابه‌جایی آسان
  • دارای دوخت‌های ساده و صاف

مبل مینیمال به دلیل وزن سبکی که دارد به راحتی جابه‌جا می‌شود و امکان تغییر دکوراسیون را برای مصرف کننده فراهم می‌کند. در ساخت این مبلمان چوب کمتر و پارچه مبلی اسفنج بیشتری استفاده شده به همین دلیل قیمت مناسب‌تری دارد.
تنوع طرح و رنگ در این مبلمان زیاد است و می‌تواند با هر فضایی به خوبی ست شود. ساده بودن طرح و مدل سبب شده تا مبلمان با سایر لوازم به خوبی هماهنگ شود. نظافت سریع و آسان از ویژگی‌های خوب این مبلمان به شمار می‌رود. نیازی به مراقبت و نگهداری دائمی ندارند و به راحتی تمیز می‌شوند.

انواع طرح و مدل مبلمان مینیمال

قبل از انتخاب مبل مینیمال بهتر است ابتدا با طرح و رنگ و مدل‌های متنوع آن آشنا شوید. این مبل اگر چه طراحی ظریف و ساده‌ای دارد؛ اما باید مدل‌های متنوع خود توانسته نظر مشتریان را جلب کند. مدل U و مبل مینیمال بدون پایه به دلیل طراحی ساده‌ و معمولی طرفداران خاص خود را دارند. در اینجا مدل‌های پر فروش مبل مینیمال را معرفی می‌کنیم:

مبل مینیمال جدید

برای خرید مبل راحتی ویرا کلیک کنید

مبل مینیمال کلاسیک

مبل مینیمال کلاسیک به دلیل طراحی خاصی که دارد با هر دکوراسیونی به خوبی ست می‌شود. طراحی ساده‌ و جذاب این مبل باعث شده تا نظر مشتریان را به خود جلب کند. نمای چوبی و ظرافت مبل کلاسیک آن را از سایر مدل‌ها متمایز کرده است.
در این مبلمان نقوش منبت‌کاری شده و تزیینات اضافی دیده نمی‌شود. دسته و پایه‌ها چوبی است و پشتی و نشیمن اسفنجی دارند. قیمت این نوع مبل‌ها از نمونه‌‌های L و U مناسب‌تر است. با مراجعه به این مطلب می‌توانید مبل مینیمال کلاسیک را با میز تلویزیون ست کنید.

مبل ال مینیمال

مبل مینیمال ال جزو مبل‌های پر طرفدار بوده که به دلیل ساختار ظریفی که دارد فضای کمی را اشغال می‌کند. تنوع طرح و رنگ در این مبلمان زیاد بوده و می‌توان آن را با سایر المان‌ها هماهنگ کرد. این سبک در کنار سادگی زیبایی خاص خود را دارد. برای خانه‌های کوچک این مدل بهترین گزینه است.
قسمت نشیمن مبل ال به هم چسبیده است تا بتوان چیدمان L را به بهترین شکل اجرا کرد. به کمک این مطلب می‌توانید برای خرید مبل ال مینیمال طرح و رنگ مناسبی را انتخاب کنید. این مبلمان به صورت پایه دار و بدون پایه طراحی می‌شود و هر کدام ویژگی مختص به خود را دارند.

مبل مینیمال مدرن

مبل مینیمال مدرن به کمک ایده‌های مدرن و به‌روز طراحی می‌شود و به دلیل ظاهر زیبا محبوبیت قابل توجهی نزد مصرف کنندگان دارد. این مبل مینیمال به دلیل سبک مدرنی که دارد با هر محیطی به خوبی ست می‌شود. مبلمان مدرن با بهترین متریال ساخته می‌شوند و در کنار زیبایی ظاهری دوام خوبی هم دارند.
استفاده از موادی چون پلاستیک، چوب، فایبرگلاس، تخته سه لا، پارچه‌های طرح دار و فلزات صیقلی جذابیت این مبلمان را دو چندان کرده است. تنوع طرح و رنگ در آن‌ها بالا بوده و تمام سلیقه‌ها را با خود همراه کرده است.

مبل مینیمال ترک

مبل مینیمال ترک جزو مبلمان‌های شیک و به‌روز است که با طرح و رنگ‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود. این مبلمان در کنار راحت بودن ظاهری نیمه رسمی دارد و شما می‌توانید در محیط‌های مختلفی مثل سالن پذیرایی و محل کار از آن استفاده کنید. سادگی ویژگی بارز مبل ترک است و هیچ نوع دوخت تزیینی روی آن مشاهده نمی‌شود. انتخاب طرح و رنگ و جنس پارچه و رنگ چوب به صورت سفارشی است و بر اساس نیاز و سلیقه مشتری طراحی و ساخته می‌شود.

مبل مینیمال لهستانی

یکی دیگر از مبلمان‌های پر طرفدار در بازار مبل مینیمال لهستانی است. این مبل نیمه رسمی پر فروش برای فضاهای کوچک بهترین گزینه به شمار می‌رود. نمای چوبی و ظاهر ساده از ویژگی‌های خوب این مبلمان است. تنوع بالا در طرح و رنگ باعث شده تا مشتریان بتوانند متناسب با نیاز و سلیقه خود انتخاب را انجام دهند.
با دلیل وزن سبک با راحتی می‌توان مبل را جابه‌جا کرد. پایه‌های چوبی و بلند نمای خاصی به مبلمان بخشیده و نظافت کردن آن را آسان‌تر کرده است. به دلیل کوچک بودن در فضاهای محدود هم قرار می‌گیرد. به دلیل چوبی بودن دسته‌ها این مبل برای استراحت طولانی مدت مناسب نیست.

مبل مینیمال تدی

مبل مینیمال تدی از دسته مبل‌های بدون پایه فرم هلال است. روی این مبلمان هیچ تزییناتی دیده نمی‌شود و به دلیل سبک ساده‌ای که دارد با هر محیطی به خوبی ست می‌شود. در مبل تدی به جای دسته دو تکه چوب به پشتی متصل شده تا بتوانید به جای میز از آن استفاده کنید.
این مبل نرم و راحت با حجم زیادی اسفنج ساخته می‌شود به همین دلیل فضای کمی را اشغال می‌کند و مناسب خانه‌های کوچک نیست. استفاده از پارچه نرم و لطیف تدی و چوب روس و راش باعث افزایش مقاومت و طول عمر این مبلمان شده است.

مبل مینیمال چوبی

در دکوراسیون‌های مدرن امروزی استفاده از مبل مینیمال چوبی ترند شده است. این مبلمان تنوع رنگی بالایی دارد و می‌تواند با سایر لوازم به خوبی هماهنگ شود. برای اجرای یک دکور طبیعی و جذاب استفاده از این مبل‌ها بهترین گزینه است.
مبل چوبی در کنار ظاهر زیبا، دوام خوبی هم دارد و می‌توانید در هر فضایی از آن استفاده کنید. حجم چوب استفاده شده در این مبلمان زیاد است به همین دلیل وزن بالایی دارند و جابه‌جا کردن آن‌ها کمی سخت است. مبلمان چوبی با هر دکوری به خوبی ست می‌شوند.

مبل مینیمال چوبی

خرید حضوری و اینترنتی مبل مینیمال

مبل مینیمال به دلیل ظاهر خاصی که دارد توانسته نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب کند. مشتریان می‌توانند این مبل زیبا و کاربردی را به صورت حضوری و اینترنتی خریداری کنند. مصرف کنندگانی که شرایط خرید به صورت حضوری را ندارند می‌توانند از خرید آنلاین نهایت استفاده را ببرند.
سایت هیلدا چوب با معرفی بهترین مبلمان مینیمال به بازار توانسته نیاز مشتریان را به خوبی پاسخ دهد. در این سایت تنوع محصولات بالا بوده و مشتریان می‌توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود انتخاب را انجام دهند. مشتریان می‌توانند از روش‌های دیگری نیز به این مبلمان زیبا دسترسی داشته باشند:

مبل مینیمال یافت آباد

مبل مینیمال یافت آباد به دلیل کیفیت بالا مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. مبلمان ارائه شده در این مرکز طرح و رنگ‌های متنوعی دارند و با نرخ‌های متفاوتی به فروش می‌رسند.

مبل مینیمال دیوار

افرادی که به دنبال مبلمان سبک مینیمال هستند می‌توانند از طریق نرم افزار دیوار مدل‌های متنوع آن را مشاهده کنند. مبل مینیمال دیوار کیفیت‌های متفاوتی دارد و به دلیل طرح و رنگ‌های متنوع به خوبی با هر فضایی ست می‌شود.

مبل مینیمال دیجی کالا

مبل مینیمال در دیجی کالا جزو مبلمان‌های پر فروش بوده که مشتریان در هر جایی می‌توانند آن را سفارش دهند. در این پلتفرم امکان مشاهده و مقایسه تمام مدل‌ها وجود دارد و می‌توانید قیمت به‌روز را هم مشاهده کنید.

مبل مینیمال مدرن

برای خرید مبل راحتی دلوین کلیک کنید

سخن پایانی

مبل مینیمال با ابعاد مختلف طراحی می‌شود و در زمان خرید باید به سایز و مدل آن توجه کنید. معمولا در این سبک از مبلمان متریال درجه یک استفاده میشود تا علاوه بر زیبایی ظاهری طول عمر بالایی هم داشته باشند. در سایت هیلدا چوب مبل مینیمال با کیفیت بالا عرضه می‌شود تا مشتریان از خرید خود رضایت کامل داشته باشند. اگر در پروسه خرید نیاز به مشاوره داشته باشید کارشناسان در هر شرایطی در کنار شما هستند تا مشاوره‌های رایگان ارائه کنند.

امتیاز شما به این نوشته:
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *