تولیدی (کارخانه) مبل در مشهد

کارخانه مبل در مشهد

تعداد زیادی از تولیدی (کارخانه) مبل در مشهد را می‌توان در تمامی بازارها و مراکز خرید یافت. این تولیدی‌ها انواع و اقسام مبلمان و مصنوعات چوبی را می‌سازند. همچنین به مشتریان این امکان را می‌دهند تا مبلمان، سرویس خواب و بسیاری از مایحتاج خود را مطابق با ساخته و خانه‌هایشان آن‌طور که دوست دارند، درست کنند. آن هم با هزینه‌های منصفانه و کاملاً اقتصادی.
در این مقاله به معرفی چند تا مهم‌ترین‌های تولیدی مبل در مشهد خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

هیلدا چوب مشهد

هیلدا چوب مشهد را می‌توان یکی از بهترین‌های تولیدی (کارخانه) مبل در مشهد دانست. در این مجموعه ساخت انواع مبلمان و مصنوعات چوبی به صورت حرفه‌ای و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا ساخته می‌شود. ضمن اینکه مواد اولیه آن نیز جزو مرغوب‌ترین کالاها است و سبب ماندگاری و دوام بالای آن شده است.
محصولات زیبا و با کیفیت این مجموعه در کنار امکان ساخت مبلمان سفارشی، آن را تبدیل به یکی از معروف‌ترین و بهترین‌های تولیدی (کارخانه) مبل در مشهد کرده است. ضمن اینکه در هیلدا چوب می‌توان سفارشات را به صورت اینترنتی هم ثبت کرده و هزینه ارسال آن نیز به سراسر کشور رایگان می‌باشد.

مبل در مشهد
از دیگر مزایای خرید از تولیدی مبلمان هیلدا چوب، داشتن ضمانت و گارانتی محصول است. در کنار خرید و سفارش ساخت انواع مبل کلاسیک، راحتی، مدرن، سلطنتی؛ می‌توانید سایر محصولات چوبی را نیز سفارش دهید که به شرح زیر است:

  • سرویس اتاق‌خواب
  • سرویس نوجوان
  • سرویس کودک
  • سرویس خواب نوزاد
  • سرویس جهیزیه
  • محصولات ترند
  • انواع مصنوعات چوبی مثل میز تلویزیون، میز تحریر، میز کامپیوتر، آینه قدی، کتابخانه، جاکفشی، ویترین و گنجه، شلف و کاور شوفاژ
  • سرویس مبلمان راحتی، کاناپه و مبل تک، آباژور، مبل ال، مبل تخت خواب شو و مبل نئوکلاسیک

همچنین امکان خرید قسطی از این تولیدی (کارخانه) مبل در مشهد فراهم شده است.
هیلدا چوب دارای دو شعبه یکی در خیابان شیخ مفید یکم در بلوار دانش‌آموز یکم و دیگری بعد از چهارراه اول بلوار دانش‌آموز یکم می‌باشد.

تولیدی مبلمان ایبلو

یکی از دیگر از انواع تولیدی (کارخانه) مبل در مشهد، تولیدی مبلمان ایبلو است که شعبه مرکزی آن در بازار مبلمان وصال، طبقه سوم قرار دارد. این مجموعه انواع مختلفی از محصولات مانند مبلمان‌های راحتی، کلاسیک، سنتی، میز ناهارخوری، تخت خواب، میز تلویزیون، میز کنسول و انواع دکوری را عرضه می‌کند.
محصولات این تولیدی با متریال‌های باکیفیت ساخته شده و از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار هستند. ضمن اینکه خدمات پس از فروش هم دارد. در مبلمان ایبلو نیز امکان ساخت مبلمان به صورت سفارشی وجود دارد. ضمن اینکه تنوع محصولات بالا بوده و می‌توان یک مقایسه بین قیمت‌های تولیدی انجام داده و سپس اقدام به خرید کرد.

تولیدی مبلمان سینا

مبلمان سینا یکی دیگر از شناخته شده‌های تولیدی (کارخانه) مبل در مشهد می‌باشد که فعالیت خود را از دهه 80 آغاز کرده است. این مجموعه به صورت اختصاصی در زمینه تولید انواع مبلمان‌های کلاسیک و مدرن فعالیت دارد. تنوع مبلمان‌های این مجموعه بسیار بالا بوده و مطابق با نیازها و سلایق مختلفی می‌باشد.
تولیدی مبلمان سینا، محصولات خود را بدون واسطه عرضه کرده و در نتیجه تمامی تولیداتش را به قیمت کارخانه به فروش می‌رساند.
دفتر این کارخانه در نبش تقاطع شفا و ابوطالب، به سمت خیابان 32 شفا قرار دارد.

مبل در مشهد

توکا چوب خاوران

توکا چوب خاوران را می‌توان یک از معروف‌ترین و خوشنام‌ترین‌های تولیدی (کارخانه) مبل در مشهد به شمار آورد. این مجموعه سال‌ها در زمینه تولید انواع مبلمان و سرویس خواب فعال است. در سال 90 نیز اقدام به خط تولید مبلمان کودک و نوجوان با استفاده از ماشین آلات پیشرفته روز دنیا کرد.
توکا چوب را بیشتر به عنوان مرکزی برای خرید مبل اختصاصی کودک و نوجوان می‌شناسند. البته در کنار انواع مبلمان، سرویس خواب بزرگسالان، آباژور، صندلی و تخت گهواره‌ای دیوارکوب را نیز تولید می‌کند.
این مجموعه در جاده قوچان مشهد، بعد از سه‌راه فردوسی، نرسیده به شیر پگاه، کوچه صنعت واقع شده است.

کمپانی گوفر چوب

یکی دیگر از بهترین‌های تولیدی (کارخانه) مبل در مشهد که سابقه‌ای بیش از 32 سال در تولید انواع مبلمان و دکوراسیون دارد، کمپانی گوفر چوب است. در این مجموعه، انواع مبلمان، سرویس خواب، غذاخوری، میز، کمد و میز کنسول، با بهره‌گیری از ماشین آلات و تجهیزات صنعتی مدرن تولید می‌شود.
محصولات این کمپانی دارای کیفیت، دوام و ماندگاری بالا است. همچنین تنوع محصولات آن به حدی است که می‌تواند طیف وسیعی از نیازها و سلایق را پوشش دهد.
تولیدات گوفر چوب با تخفیفات متنوعی ارائه می‌شود و امکان خرید قسطی نیز از آن فراهم شده است. گوفر چوب دارای دو شعبه است:

  • نمایشگاه مبلمان شاندیز در ابتدا جاده شاندیز، روبه‌روی نخ
  • نمایشگاه مبلمان سناباد، بین سناباد 44 و 46

تولیدی گوفر چوب همه روز حتی روزهای جمعه و تعطیل نیز پذیرای مشتریان است.

خرید انواع مدل های مبلمان، میزناهار خوری، جلومبلی و عسلی
جهت دیدن محصولات بیشتر بر روی دکمه کلیک کنید.

جمع بندی

در حال حاضر تولیدی (کارخانه) مبل در مشهد بسیار زیاد است که هر کدام از آنها محصولات متنوعی مانند مبلمان، سرویس خواب و مصنوعات چوبی را ارائه می‌دهند. این تولیدی‌ها محصولات خود را با تجهیزات مدرن روز و متریال‌های باکیفیت می‌سازند. به همین جهت مشهد تبدیل به یکی از مهم‌ترین قطب‌های خرید مبلمان در کشور تبدیل شده است. تولیدی‌های مبل مشهد، دارای نمایندگی‌های فعال در بازارهای مبل شهر هستند و امکان مقایسه محصول را برای مشتریان فراهم کرده‌اند.
ضمن اینکه به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه، محصولات آنها با قیمت‌های منصفانه و مقرون به صرفه‌ای عرضه می‌شود.
اگر امکان حضور در بازارهای مشهد و خرید از این تولیدی‌های را ندارید، می‌توانید از طریق وب سایت فروشگاه هیلدا چوب، به صورت اینترنتی خرید کنید.

5 از 5 - (2 امتیاز)
سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *