میز تلویزیون

مشاهده همه 22 نتیجه

میز تلویزیون

زمانی که دکوراسیون خانه ای را آماده می کنید برخی از وسایل در نقطه کنونی آن خانه قرار می گیرد و باعث جلب توجه همه افراد قرار می گیرد پس باید برخی از اقلام را که در نقطه اصلی خانه است بسیار با دقت خرید کنید تا خانه شما بسیار زیبا و منحصربفرد به نظر آید.

بدون شک افراد با سلیقه سعی دارند تا بهترین وسایل را برای خانه خود تهیه کنند یکی از اصلی ترین وسایل در هر خانه ای میز تلویزیون است. میزهای تلویزیون دارای انواع رنگ ها و سبک ها است که شما باید به نسبت سلیقه تان آن را انتخاب کنید.

طرح های میز تلویزیون

تلویزیون پایه ثابت هرخانه و اداره است و هر فضایی که نیاز به تلویزیون دارد بی شک جای میز تلویزیون آن خالی است و شما شاهد میز تلویزیون هستید. امروزه میز تلویزیون انواع طرح ها و سبک ها را دارا می باشد و شما باید با توجه به سبک خانه تان آن را انتخاب کنید.

میز تلویزیون مشهد

سالهای پیش مهمترین بخش خرید هر منزلی خرید تلویزیون بود که بهترین مارک باشد اما در چندین سال اخیر خرید میز تلویزیون هم جزو مهمترین خرید ها به حساب می آید. ظهور انواع تلویزیون‌های ال سی دی، ال ای دی، منحنی و … باعث شده که طرح‌های متنوعی برای میز تلویزیون در بازار موجود بوده و خریدار را دچار سردرگمی کند. در طراحی دکوراسیون خانه یکی از وسایلی که بسیار در دید قرار دارد و انتخاب درست آن هنر شما را نشان می دهد، تلویزیون است. پس باید در خرید میز تلویزیون مناسب دقت کامل را به خرج داد.

ابعاد میز تلویزیون چگونه باید باشد ؟

اباد میزهای تلویزیون بسته به سلیقه مشتری انتخاب می شود . برخی افراد از میزهای بزرگ و جادار لذت می برند و برخی از میزهای کوچک , ابعاد میز تلویزیون بهتر است بسته به مکان هر منزلی متفاوت باشد مثلا : اگر خانه شما کوچک است بهتر است از میز تلویزیون های کوچک و فانتزی استفاده کنید ولی اگر منزلتان به اندازه کافی بزرگ و جادا است بهتر است از سبک های سلطنتی و بزرگ استفاده کنید.و این را در نظر داشته باشید خرید میز تلویزیون بهتر است برمبنای خرید ابعاد تلویزیون باشد. به طور تقریبی برای تلویزیون با سایز 55 اینچ میز با طول 140 سانتی متر، برای تلویزیون های تا سایز 60 اینچ میز تلویزیون با طول 160 و برای تلویزیون‌های بزرگتر از 60 اینچ باید به سراغ میزهایی با طول بیشتر از 180 سانتی متر برویم.

رنگ میز تلویزیون چگونه باید باشد ؟

در وهله اول سعی کنید به رنگ مورد علاقه تان توجه کنید و بعد از آن سعی کنید میز تلویزیون تان را سبک پایه مبل و باقی سرویس چوب تهیه کنید تا هم خوانی خوبی را بتوانید به وجود آورید.رنگ‌های شاد می‌توانند جلوه دیگری به منزل شما بدهند ولی با توجه به صفحه نمایشگر مشکی تلویزیون‌ها بهتر است از برای انتخاب میز از رنگ‌های خنثی مانند سفید، مشکی یا قهوه‌ای استفاده کنید.

اکسسوری کنار میز تلویزیون

شما میتوانید میز تلویزیون خود را با استفاده از هر چیزی که جنبه تزئینی داشته باشد، تزئین کنید. به شرطی که تناسب رنگ ها و اندازه را رعایت کنید. از جمله وسایل تزئینی کنار تلویزیون میتوان موارد زیر را اشاره کرد:

گل و گیاه

بهترین گزینه جای گذاری در کنار میز تلویزیون انواع گیاهان است. به علت اینکه گیاه باعث سرزندگی و شادابی می شود و بهترین گزینه برای تزئین منزلتان است . بهترین گیاهان برای میزهای تلویزیون عبارتند از : گیاه برگ قاشقی گل گندمی برگ عبایی زامیفولیا فیلودندرون

استفاده از انواع کتاب

اگر به دنبال سبک های مدرن و خاص می گردید کتاب بهترین گزینه برای شماست . استفاده از کتاب های رنگی در کنار میز تلویزیون باعث زیبایی و مدرنیته شدن منزلتان می شود.

استفاده از ساعت های رومیزی

جزو اصلی ترین بخش هر منزلی بشمار می رود چون ساعت ها افراد برای استراحت و گذراندن وقت تایم خود را در کنار تلویزیون می گذارند پس بهتر است در کنار آن از ساعت استفاده شود تا زمان به خوبی جلوی چشممان قرار بگیرد.

جنس میز تلویزیون

مواردی که در هنگام انتخاب و خرید میز تلویزیون مناسب باید به آن دقت داشت، جنس رویه ی میز تلویزیون و حتی مهم تر از آن، جنس اسکلت کلی مورد انتخاب شماست. اگر میز برای خانه ای مدرن انتخاب می شود بهتر است شیشه ای و فلزی باشد و اگر قرار است به خانه ای با دکوراسیون کلاسیک برود مدل های چوبی انتخاب بهتری است. سعی کنید از میزهای چوبی استفاده کنید چون هم از نظر زیبایی و هم از نظر کیفیت بهترین گزینه است.

انواع میز تلویزیون

مدل میز قفسه ای

میزهای قفسه ای به میزهایی گفته می شود که در داخل میز فضاهای خالی وجود دارد که شما بتوانید از انها به عنوان جای دکوری استفاده کنید.

مدل سلطنتی

یکی از مدل های بسیار زیبا و پرطرفدار مدل سلطنتی است که زیبایی و اصیل بودن را به منزل شما هدیه می دهد. اگر به دنبال خانه های رویایی و بسیار شیک هستید این سبک بهترین گزینه برای شما است.

میز تلویزیون مدرن

میزهای مدرن معمولا با خطوط صاف و تمیز و اشکال هندسی که دارند شناخته می شوند.سبک های مدرن برای خانه های کوچک و فانتزی استفاده می شوند.

میز تلویزیون کنسولی

میز کنسول این روزها بسیار محبوب شده‌اند. انواع میز تلویزیون مدرن غالبا به سبک کنسولی هستند. در این مدل هم قفسه‌های باز و هم کشو و کمد وجود دارد و انواع نیازها را تامین می‌کند. مدل کنسولی معمولا مستطیل شکل است.

میز تلویزیون دیواری ساده، شیک و جدید

میز تلویزیون دیواری جزء مدل‌های به روز و شیک در انواع مدل میز تلویزیون است. این میز با استقبال اکثریت مواجهه شده است. چرا که فضایی را بر روی زمین اشغال نمی‌کند و از طرفی زیبایی و جذابیت دیوار تلویزیون را چندین برابر می‌کند.
مزیت دیگر میز تلویزیون دیواری کاربرد آن درخانه‌های با نشیمن بزرگ است. در این خانه‌ها افزودن دکوراسیون جانبی همچون شلف و قفسه و کتابخانه به فضای میز تلویزیون تشخص بیشتری می‌بخشد.
آنچه در این مقاله مورد توجه قرار دارد، مدل میز تلویزیون دیواری ساده و شیک برای خانه‌های نقلی و با متراژ پایین است. تا پایان این نوشتار از فروشگاه هیلدا چوب با ما همراه باشید.

میز تلویزیون دیواری

میز تلویزیون دیواری جزء اجزای چوبی دکوراسیون اتاق نشیمن به شمار می‌رود که هماهنگی و تناسب رنگ و طرح آن با دیگر وسایل چوبی اهمیت دارد.
رنگ میز تلویزیون دیواری را می‌توانید با رنگ پایه‌های مبل و یا میز کنسول ست کنید. اگر میز تلویزیون دیواری دو رنگ تلفیقی داشته باشد، می‌توانید دیگر وسایل را با یکی از رنگ‌های میز تلویزیون هماهنگ کنید.

چرا میز تلویزیون دیواری؟

در متن زیر به مزیت‌های استفاده از میز تلویزیون دیواری می‌پردازیم:

– میز تلویزیون دیواری، برای اتاق نشیمن کوچک انتخاب بسیار به‌جایی خواهد بود. از طرفی اگر علاوه بر خانه با متراژ کم، کودک در منزل دارید بهتر است با نصب میز تلویزیون بر روی دیوار، ایمنی بیشتری را برای کودکتان فراهم کنید.

-اگر اهل تزئینات جانبی و استفاده از لوازم دکوری در دکوراسیون هستید، استفاده از میز تلویزیون دیواری به همراه قفسه و شلف به شما این امکان را می‌دهد تا با قرار دادن وسایلی همچون گلدان کوچک، ظروف قیمتی و یا حتی کتاب فضای اطراف میز تلویزیون را زینت ببخشید.

-تمیز کردن و نظافت میز تلویزیون دیواری از نوع میز تلویزیون پایه‌دار راحت‌تر است و به سهولت امکان‌پذیر است.

تنوع در طرح و سبک در میز تلویزیون دیواری بیشتر از انواع دیگر است. اگر دنبال مدل‌های میز تلویزیون شیک، خاص و جدید هستید، میز تلویزیون دیواری را امتحان کنید.

-میز تلویزیون دیواری بسیار مناسب برای فضا‌ها و مکان‌های عمومی است، چرا که با نصب آن، فضایی بر روی زمین اشغال نمی‌شود؛ رفت‌وآمد و تردد افراد به راحتی صورت می‌پذیرد.

قیمت مناسب میز تلویزیون دیواری و شیک و به‌روز بودن طراحی آن، مزیت محسوب می‌شود.

میز تلویزیون لاکچری، جدید، شیک و زیبا

میز تلویزیون در کنار مبلمان اتاق نشیمن، به دکوراسیون داخلی جلوه خاصی می‌بخشد. توصیه می‌-شود مبلمان و صنایع چوبی منزل را بر اساس یک سبک انتخاب کنید تا یکپارچی و هارمونی اجزای دکوراسیون وجود داشته باشد. میز تلویزیون در طرح، سایز و مدل‌های مختلفی تولید می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی جدیدترین انواع میز تلویزیون لاکچری بپردازیم.

چرا میز تلویزیون لاکچری؟

پیش از پاسخ به این سؤال که چرا خرید میز تلویزیون لاکچری پیشنهاد می‌شود، بهتر است توضیح دهیم که منظور از میز تلویزیون لاکچری چیست؟

عمده‌ترین ویژگی میز تلویزیون لاکچری، کیفیت مواد و متریال به کار رفته در آن است که این میز را از سایر متمایز می‌کند. میز تلویزیون لاکچری به دلیل دارا بودن کیفیت بالا، از قیمت بالاتری در مقایسه با دیگر انواع برخوردار است.
ویژگی دیگر میز لاکچری که از ظاهر آن پیداست، کاربرد رنگ‌های اشرافی و سلطنتی مثل طلایی و مشکی در آن است، درست مثل مبلمان سلطنتی و استیل که با این ویژگی‌ها شناخته می‌شوند. البته میز تلویزیون لاکچری در رنگ‌های دیگری و هر رنگی که مشتری بخواهد تولید و عرضه می‌شود. کیفیت نوع رنگ به کار رفته در میز تلویزیون لاکچری نیز بالاست.
میز تلویزیون لاکچری در سبک‌های مختلفی طراحی می‌شود: مدرن، کلاسیک و سلطنتی. شما می‌-توانید هر سبکی از میز تلویزیون را سفارش دهید و خریداری کنید.

علت اینکه خرید میز تلویزیون لاکچری را به شما توصیه می‌کنیم، این است که میز تلویزیون جزء وسایل با دوام در دکوراسیون منزل شماست. با خرید یک میز باکیفیت لاکچری تا سال‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید و فقط در یک صورت ممکن است آن را تعویض کنید که از آن خسته شده باشید.

انواع میز تلویزیون لاکچری

میز تلویزیون لاکچری در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود. انواع میز تلویزیون لاکچری عبارتند از:

  • میز تلویزیون چوبی
  • میز تلویزیون مدرن
  • میز تلویزیون نیمه کلاسیک
  • میز تلویزیون سلطنتی
  • میز تلویزیون کلاسیک
  • میز تلویزیون دیواری
  • میز تلویزیون پایه استیل
  • میز تلویزیون لاکچری طوسی

ابعاد میز تلویزیون

میز تلویزیون در هیلدا چوب در ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود. کافی است با در نظر گرفتن اینچ و سایز تلویزیون، میز هماهنگ با آن را انتخاب نمایید. بهتر است به طور کلی میز را بزرگ‌تر از ابعاد تلویزیون ال‌ای دی سفارش دهید. هرچند برای انتخاب ابعاد تلویزیون بهتر است ابعاد اتاق نشیمن و پذیرایی را مد نظر داشته باشید و بر اساس آن میز متناسب را انتخاب کنید.

در فروشگاه هیلدا چوب عمده میز‌های تلویزیون در این اندازه‌ها تولید می‌شود:

طول: ۱۶۰ سانتی‌متر
عمق: ۳۵ سانتی‌متر
ارتفاع: ۵۰ سانتی‌متر

اگرچه این ابعاد، اندازه نهایی تمام میز تلویزیون‌ها نیست اما برای تلویزیون‌های کوچک‌تر از ۶۰ اینچ انتخاب مناسبی به شمار می‌رود.

میز تلویزیون چوبی

عمده‌ترین نوع میز تلویزیون، مدل چوبی آن است و یک انتخاب مطمئن و شیک در منزل شماست. میز تلویزیون چوبی در ابعاد و ارتفاع و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود.
هیلدا چوب انواع میز تلویزیون چوبی را با قیمت‌های مختلفی عرضه می‌کند. حداقل قیمت میز تلویزیون از ۴ میلیون بوده و تا قیمت متوسط ۷ میلیون و حداکثر ۱۱ میلیون نیز موجود است. گفتنی است که برای اطلاع دقیق از قیمت‌ها بهتر است صفحه میز تلویزیون از وب سایت هیلدا چوب را بررسی کنید تا از لیست به روز قیمت‌ها اطلاع یابید.
مهم‌ترین عامل مؤثر در قیمت میز تلویزیون، جنس چوب به کار رفته در آن است. عمده میز تلویزیون‌ها در هیلدا چوب از نوع مدل JT بوده است و رنگ‌ها و طرح‌های وسیعی را در بر می‌گیرد.

میز تلویزیون طوسی

نوع دیگری از میز تلویزیون در هیلدا چوب که یک کار شرکتی و بسیار شیک به حساب می‌آید، میز تلویزیون طوسی است. جنس بدنه میز تلویزیون طوسی، به صورت تمام‌ام دی اف بوده است. نوع‌ام دی اف به کار رفته در میز تلویزیون طوسی، درجه یک است.

میز تلویزیون طوسی دارای سه کشو می‌باشد و به راحتی می‌توانید وسایل اضافی و جانبی را درون کشو‌های آن قرار دهید. این میز تلویزیون برای فضا‌هایی که دکوراسیون ساده، مینیمال و اسپورت دارند، بسیار مناسب است.

میز تلویزیون سفید

این نوع میز تلویزیون به دلیل آنکه رنگ روشنی دارد، فضای خانه را بازتر و بانشاط‌تر نشان می‌دهد. ترکیب رنگ سفید میز تلویزیون با رنگ قهوه‌ای بسیار زیبا است. بهتر است اگر قصد خرید میز تلویزیون سفید دارید، آن را به صورت تمام سفید سفارش ندهید. رنگ تماماً سفید کمی فضا را بی روح جلوه می‌دهد. بهتر است رنگ پایه‌ها را متفاوت از رنگ بدنه انتخاب کنید.

امکانات میز تلویزیون

هر میز تلویزیون بر اساس سبک و نوع ساختی که دارد، امکانات متفاوتی را عرضه می‌کند. شاید بتوان گفت مهم‌ترین امکانات میز تلویزیون، کشودار بودن میز و در وهله دوم تعداد کشو و عمق آن است. نوع کشوی میز تلویزیون به انواع مختلفی تقسیم می‌شود:

  • دستگیره‌دار
  • منگنت‌دار
  • مخفی
  • استپ‌دار

جنس بدنه میز‌های تلویزیون در هیلدا چوب از چوب، بدنه‌ام‌ی اف با روکش چوب، و یا‌ام دی اف درجه یک و ملامینه است. شایان ذکر است جنس تمامی مواد به کار رفته در ساخت میز تلویزیون درجه یک بوده و دارای ضمانت و گارانتی ۲ ساله می‌باشد.

بهترین کیفیت جنس بدنه در میز تلویزیون، چوب است و پس از آن میز تلویزیون از جنس‌ام دی اف. میز تلویزیون ملامینه به دلیل آنکه از مقاومت چوب برخوردار نیست، قیمت مناسب‌تری دارد. جنس پایه میز تلویزیون نیز از دیگر مواردی است که توجه به نوع و جنس آن ضرورت دارد. تمامی میز تلویزیون‌ها در هیلدا چوب ساخته شده از پایه جنس چوب و بسیار مستحکم و مقاوم است.

جنس درب کشوی میز تلویزیون در هیلدا چوب نیز از‌ام دی اف درجه یک ساخته شده است. نوع رنگ به کار رفته در میز تلویزیون پلی استر درجه یک است. رنگ پلی استر‌ایده‌آل‌ترین رنگ برای میز تلویزیون است و در مقایسه با رنگ‌های پلی اورتان کیفیت بسیار بالاتری دارد. این رنگ شفاف بوده و براق است و از ماندگاری بالایی جهت کاربرد در میز تلویزیون برخوردار است.

در هیلدا چوب برای انتخاب رنگ بدنه میز تلویزیون تنوع بالایی وجود دارد و مشتریان و خریداران ارجمند می‌توانند با مراجعه به کالیته رنگ، رنگ مورد نظر خود را سفارش دهند.
در برخی از مدل‌های میز تلویزیون ارائه شده در مجموعه هیلدا چوب، استفاده از چوب و حصیر بامبو در ترکیب میز تلویزیون را می‌توانید مشاهده کنید. این ترکیب در میز تلویزیون، آن را از حالت سادگی و یکنواختی بیرون می‌آورد. قابلیت استفاده از میز تلویزیون طرح ترکیبی در دکوراسیون مدرن مبلمان راحتی وجود دارد.

در هیلدا چوب، در کنار انواع مختلف میز‌های تلویزیون شیک و لاکچری در طرح، جنس و رنگ‌های مختلف می‌توانید از انواع کنسول نیز دیدن کنید. کنسول‌ها و رنگ‌های مختلف قهوه‌ای، سفید و طوسی وجود دارد.

صفر تا صد خرید میز تلویزیون کلاسیک جدید

میز تلویزیون از اجزای مؤثر در دکوراسیون اتاق نشیمن است. میز تلویزیون را می‌توانید با دیگر وسایل اتاق ست کنید؛ با پایه‌های مبل و با ست میز کنسول و آینه. گفتنی است که میز تلویزیون دارای تنوع در طراحی سبک و ساخت می‌باشد. توجه به این عامل و متناسب انتخاب کردن سبک میز تلویزیون با آن در رعایت هارمونی دکوراسیون مؤثر است.
یکی از سبک‌های میز، میز تلویزیون کلاسیک است که دارای ویژگی‌های مخصوص به خودش است و در این نوشتار از فروشگاه هیلدا چوب می‌خواهیم به معرفی انواع میز تلویزیون کلاسیک جدید بپردازیم.

میز تلویزیون کلاسیک جدید

میز تلویزیون کلاسیک تمام انتظارات شما را از یک میز تلویزیون چوبی و اصیل برآورده می‌کند. میز تلویزیون کلاسیک همچنان که دارای کشو و طبقات چندتایی است، از ظرأفت و زیبایی خاصی برخوردار است. وجود کشو در میز تلویزیون باعث می‌شود تا وسایل جانبی تلویزیون که چندان جنبه تزئینی ندارند را درون آن قرار بدهید.
عمده‌ترین ویژگی میز تلویزیون کلاسیک که آن را از سایر مدل‌ها متمایز می‌کند، وجود طرح‌ها و منبت‌کاری‌های شلوغ است. علاوه بر آن عمدتاً میز تلویزیون کلاسیک در رنگ‌های تیره سفارش و تولید می‌شود.

انواع میز تلویزیون کلاسیک جدید

میز تلویزیون کلاسیک یکی از انواع مدل‌های پرفروش در بازار می‌باشد و طرفداران زیادی دارد. میز تلویزیون کلاسیک جدید قابلیت سفارش در دو سایز ۱۵۰ و ۱۸۰ سانتی‌متر را دارد و مشتری می‌تواند رنگ چوب، جنس چوب و ابعاد آن را طبق سلیقه خودش سفارش بدهد.


در مدل میز تلویزیون کلاسیک جدید، پایه‌های میز تلویزیون به ظرأفت و زیبایی کار شده است. در برخی مدل‌های میز تلویزیون کلاسیک دارای دو طبقه می‌باشد و به راحتی می‌توانید لوازم جانبی تلویزیون را بر روی آن قرار دهید. هنگام خرید و سفارش میز تلویزیون کلاسیک حتماً به این نکته توجه داشته باشید که سطح میز ضدخش باشد.
میز تلویزیون کلاسیک می‌تواند در دو رنگ تولید شود؛ شناخته شده‌ترین ترکیب رنگ میز تلویزیون سفید و قهوه‌ای است و این کنتراست رنگی جلوه مضاعفی به میز تلویزیون می‌بخشد.
در برخی دیگر از مدل‌های میز تلویزیون کلاسیک جدید، میز علاوه بر کشو دارای حداکثر دو باکس می‌باشد.

خرید میز تلویزیون کلاسیک جدید

برای خرید میز تلویزیون کلاسیک می‌توانید به فروشگاه‌های صنایع چوبی و یا تولیدات مراجعه کنید. بدیهی است که با خرید از کارگاه‌های تولیدی می‌توانید میز تلویزیون را هر مدلی که می‌خواهید سفارش دهید و قیمت معقول و مقرون‌به‌صرفه‌ای را برایش پرداخت نمایید.
از طرفی ممکن است ترجیح شما خرید از فروشگاه‌های مصنوعات چوبی باشد. همه چیز به ترجیح شما برمی‌گردد و می‌توانید میز تلویزیون کلاسیک را از فروشگاه‌های مختلفی تهیه کنید.
در مقابل این دو روش ذکر شده برای خرید میز تلویزیون، روش راحت‌تر و آسان‌تری وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

خرید آنلاین میز تلویزیون کلاسیک جدید

امروز بیشتر افراد خرید‌های مختلف و حتی خرید‌های ضروری خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند. یکی از لوازمی که می‌توانید با خیال راحت و بدون دردسر خرید کنید، میز تلویزیون است. تنها کافی است به سایت هیلدا چوب مراجعه کرده و ضمن بازدید از جدیدترین مدل‌های میز تلویزیون کلاسیک، سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت میز تلویزیون کلاسیک جدید

آن چیزی که قیمت میز تلویزیون کلاسیک را تعیین می‌کند، جنس به کار رفته در آن، نوع کیفیت رنگ چوب، میزان برش‌کاری، منبت کاری و طرح‌هایی که بر روی چوب وجود دارد هستند. البته از این نکته نیز غافل نشوید که هرچه ابعاد بزرگ‌تری برای میز درنظر داشته باشید، بر قیمت میز تلویزیون افزوده خواهد شد.
به دلیل آن که در بازار لوازم دکوراسیون داخلی قیمت‌ها به دلیل به روز شدن مدل‌ها در حال تغییر می‌باشد، می‌توانید به سایت هیلدا چوب که فروشگاهی معتبر در این زمینه است، مراجعه کنید تا از قیمت دقیق هر نوع میز تلویزیونی که در سایت بارگذاری شده است، آگاهی یابید.

 

5 از 5 - (1 امتیاز)
اطلاعات بیشتر ...