سرویس چوب عروس | انواع مدل های زیبا + عکس

سرویس خواب

یکی از محصولات چوبی پر فروش در هیلدا چوب سرویس خواب است. شما می توانید هر نوع سرویس خوابی که مدنظرتان است را تهیه کنید و حتی می توانید اگر سرویس خوابی در هر کجا دیده اید را به مجموعه هیلدا چوب نشان دهید و همانند آن را تحویل بگیرید. سرویس خواب های موجود در هیلدا چوب عبارتنداز:

2 3


سرویس خواب دونفره
سرویس خواب تک نفره
سرویس خواب نوزاد
سرویس خواب نوجوان
تخت مهمان میزبان
تخت تک
که هر کدام از این محصولات را می توانید با انتخاب رنگ دلخواهتان سفارش دهید. اگر به دنبال لیست کامل سرویس چوب عروس هستید بهتر است به مقاله مربوط به آن سر بزنید.

لیست کامل سرویس چوب عروس

11 2

میز تحریر

اگر به دنبال میز تحریر مناسب برای خود و یا فرزندانتان هستید بی شک هیلدا چوب زبانزد است. هیلدا چوب زیباترین و محکم ترین میزهای تحریر در بازار را تولید کرده و جایگاه ویژه ای در این زمینه دارد. میزهای موجود در هیلدا چوب عبارتند از:
میزتحریر
میزکامپیوتر
میزکار
شما کافیست با یک کلیک صاحب یکی از زییاترین و جادار ترین میزتحریر شوید. هیلدا چوب مفتخر است تا تمامی محصولات خود را از بهترین متریال ساخته و تمامی محصولات هیلدا چوب دارای ۲ سال ضمانت نامه کتبی می باشد.

2 4

مبلمان

یکی از اصلی ترین وسایل موجود در هر خانه ای مبلمان می باشد. هیلدا چوب دارای گالری مبلمان مجزا می باشد که می توانید با مراجعه به گالری مبلمان هر نوع مبلی که مدنظرتان است با بهترین کیفیت و پارچه ترک تهیه کنید. به علت آنکه مبلمان یکی از مهمترین اجزا خانه می باشد بهتر است با بهترین متریال و ضمانت تهیه شود تا خیالتان از بابت کیفیت محصول راحت باشد. هیلدا چوب تمامی مبل های خود را با ضمانت کیفیت و پارچه به شما مشتریان عزیز ارائه می کند. مبل های موجود در هیلدا چوب عبارتند از:
مبل راحتی
مبل کلاسیک
مبل ال
مبل چستر
شما بنا به سلیقه و دکوراسیون منزلتان و رنگ مورد علاقه تان می توانید مبلمان خود را انتخاب کنید و آن را با بسته بندی درب منزل تحویل بگیرید.

Untitled 1

کنسول

اگر زیبایی منزلتان برای شما مهم است جای آینه کنسول در خانه شما خالی است. هیلدا چوب مفتخر است تا زیباترین کنسول های موجود در بازار را تولید و روانه بازار کند. کنسول های موجود در هیلدا چوب از بهترین متریال ساخته شده اند و دارای ضمانت هستند. شما می توانید کنسول انتخابی خود را با رنگ دلخواه و متریال دلخواه سفارش دهید. اگر قیمت محصول برایتان مهم است بهتر است از متریال ملامینه استفاده کنید ولی اگر کیفیت محصول برایتان اولویت دارد بهترین گزینه متریال ام دی اف می باشد.

کنسول های موجود در هیلدا جوب عبارتند از:
کنسول مدرن
کنسول کلاسیک

4 1

اکسسوری

زیبایی تمامی خانه ها بسته به لوازم تزئینی آن می باشد که هر چی لوازم تزئینی خانه شیک تر باشد خانه شما لاکچری تر به نظر می رسد. هیلدا چوب دارای انواع اکسسوری می باشد که توسط آن می توانید خانه و اتاق خوابتان را زیبا و منحصر بفرد کنید. اکسسوری های موجود در هیلدا چوب با بهترین قیمت و بهترین متریال ساخته می شود. اکسسوری های موجود در هیلدا چوب عبارتند از:
آباژور
کوزه تزئینی
تابلو
سفال
شلف
که شما می توانید به نسبت فضای منزلتان یکی از اکسسوری های جذاب هیلدا چوب را تهیه و استفاده کنید. یکی از بهترین اکسسوری ها که می تواند به خانه شما حسابی نما دهد آباژور است. اگر اطلاع دقیقی از آباژور ندارید بهتر است از مقاله ای که در رابطه با آباژور نوشته شده است سر بزنید.

6

راهنما خرید آباژور

سیدسینا بزرگی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *